آیا Ethereum PoS پس از ثبیت تهدیدی برای تسلط بیت کوین است؟

کوری کلیپستن، مدیر عامل سوان بیت کوین، نظرات خود را در مورد اینکه چگونه “رقابت نقدینگی” بین بیت کوین و اتریوم پس از تغییر اتریوم به سیستم اثبات سهام، به اشتراک می گذارد.

در حالی که اتریوم (ETH) طرفداران مشتاق هستند ثبیت موفقکوری کلیپستن، مدیرعامل سوان بیت کوین معتقد است که این ارتقاء اتریوم را به سمت “لغزش آهسته به سمت بی ربطی و مرگ نهایی” سوق خواهد داد.

به گفته کلیپستن، جامعه اتریوم لحظه اشتباهی را برای جدا کردن پروتکل از اتکای خود به انرژی انتخاب کرد. از آنجایی که بسیاری از نقاط جهان با کمبود شدید انرژی مواجه هستند، او معتقد بود که روایت زیست‌محیطی در صندلی عقب است.

در مصاحبه ای اختصاصی با کوین تلگراف، کلیپستن گفت: «من فکر می کنم دنیا در حال بیدار شدن با واقعیت است و اتریوم دقیقاً در زمان نادرستی به سرزمین فانتزی رفت.

«زمان بسیار بدی است که این روایت را منتشر کنیم. فقط احمقانه به نظر می رسد.»

بر اساس برخی پیش بینی ها، سرمایه نهادی به طور فزاینده ای از بیت کوین دور می شود.بیت کوین) و به اتریوم سرازیر می شود مگر اینکه بیت کوین از سیستم اثبات کار که انرژی مصرف می کند فاصله نگیرد.

کلیپستن این روایت را نادرست رد می‌کند و به این استناد می‌کند که در نهایت، تمام فناوری‌های ارزشمند برای عملکرد صحیح باید به انرژی دنیای واقعی تکیه کنند.

“اگر شما با استفاده از قوانین فیزیک به دنیای واقعی متصل نیستید، اساساً در حال ساختن نوعی سرزمین فانتزی متاورز هستید.”

تماشای مصاحبه کامل در کانال یوتیوب ما و فراموش نکنید که مشترک شوید!

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس