ایالات متحده به سرعت در حال پذیرش امور مالی غیرمتمرکز، بخش ارزهای دیجیتال و صنعت نوآورانه فناوری بلاک چین است.

ایالات متحده به رهبر جهانی ارزهای دیجیتال و بلاک چین تبدیل خواهد شد

اما خبرهای خوبی از ایالات متحده در مورد صنعت ارزهای دیجیتال در این ماه داریم و اخبار بالقوه خوب بیشتری در اواخر پاییز امسال منتشر خواهد شد. در 6 اکتبر،  گری جنسلر ، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، طی جلسه استماع کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان تایید کرد که تنظیم کننده ارزهای دیجیتال را ممنوع نخواهد کرد و به طور بالقوه مسیر را برای بزرگترین اقتصاد جهان برای تبدیل شدن به یک اقتصاد جهانی روشن خواهد کرد. رهبر در توسعه مالی غیرمتمرکز (DeFi) و فناوری های بلاک چین.

جنسلر، که کلاسی در مورد ارزهای دیجیتال در MIT تدریس کرد، همچنین گفت که ممنوعیت ارزهای رمزپایه تحت دستور SEC نیست و تنها راه ممنوعیت قانونی دارایی‌های دیجیتال از طریق کنگره خواهد بود. جنسلر گفت: «این مسئله این است که چگونه این حوزه را در حمایت از مصرف‌کننده سرمایه‌گذار که داریم و همچنین با تنظیم‌کننده‌های بانکی و دیگران کار می‌کنیم – چگونه اطمینان حاصل کنیم که وزارت خزانه‌داری آن را در چارچوب مبارزه با پول‌شویی و رعایت مالیات قرار می‌دهد.» وی همچنین افزود:بسیاری از این توکن‌ها آزمون سرمایه‌گذاری، یا یادداشت یا اوراق بهادار بودن را دارند.»

رگولاتورهای ایالات متحده ارزهای دیجیتال را ممنوع نخواهند کرد

اعلامیه SEC پس از آن منتشر شد که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده در 30 سپتامبر گفت که تنظیم کننده برنامه ای برای ممنوعیت بیت کوین ( BTC ) و سایر ارزهای دیجیتال در طول شهادت در کنگره ندارد. هنگامی که توسط نماینده تد باد، یکی از مدافعان قدیمی بخش ارزهای دیجیتال و یکی از اعضای گروه بلاک چین کنگره پرسیده شد که آیا قصد دارد استفاده از ارزهای دیجیتال را ممنوع یا محدود کند، پاول با قاطعیت پاسخ داد : نه. [من] قصد ممنوعیت آنها را ندارم.»

پاول رئیس فدرال رزرو می گوید قصد ممنوعیت #بیت کوین و ارزهای دیجیتال را ندارد pic.twitter.com/i2zfRPk1je— LilMoonLambo (@LilMoonLambo) 

30 سپتامبر 2021

اکثر گزارش‌های رسانه‌ای که خوانده‌ام با عنوان «ایالات متحده ارزهای دیجیتال را ممنوع نخواهد کرد» عنوان شده است. این درست است، اما معنای بسیار مهم‌تری نیز دارد: ایالات متحده به ارزهای دیجیتال اجازه رشد می‌دهد و جامعه را درگیر فرآیند بحث در مورد راه‌های بهتر برای تنظیم صنعت خواهد کرد.

هنگامی که بزرگترین اقتصاد جهان اعلام کرد که به ارزهای دیجیتال اجازه می دهد تا با صنعت مالی فعلی خود – البته با مقررات مناسب – وجود داشته باشد – همه کشورهای دیگر باید توجه کنند و شروع به باز کردن درهای خود و تنظیم صنعت به روشی منصفانه کنند که باعث تحریک شود. نوآوری و کمک به ایجاد مشاغل جدید.

با افزایش پذیرش، ایالات متحده به کریپتو اجازه می دهد

همانطور که دیده‌ایم، تنظیم‌کننده‌های ایالات متحده صنعت ارزهای دیجیتال را در سیستم مالی خود ادغام می‌کنند – به سیستم بانکداری سنتی اجازه می‌دهند در کنار سیستم مالی غیرمتمرکز جدید و با رشد سریع کار کند. این امر می‌تواند ایالات متحده را قادر سازد تا در توسعه فین‌تک، فناوری‌های بلاک چین و حتی در بخش‌های غیرمتعارف‌تر امور مالی غیرمتمرکز مانند بیمه، تامین مالی تجارت و جذب سرمایه، پیشتاز شود.

مطالب مرتبط: رمزارز در تیررس: قانون‌گذاران ایالات متحده به بخش ارزهای دیجیتال توجه دارند

از نقطه نظر نظارتی، هنوز کارهای زیادی باید توسط جامعه ارزهای دیجیتال و دولت ایالات متحده انجام شود تا مشخص شود که منافع آنها کجاست و چگونه می توانند سخت تر کار کنند، بنابراین تصمیم هوشمندانه ای را با هم در مورد نحوه تنظیم صنعت اتخاذ کنید. از جمله تنظیم سکه های پایدار، صرافی های غیرمتمرکز، مشتقات ارزهای دیجیتال و کشاورزی بازده، فقط به نام چند.

همچنین بسیار محتمل است که SEC بر اساس شمارش بلومبرگ اینتلیجنس، در پاییز امسال حداکثر چهار قرارداد آتی بیت کوین را تایید کند. در 3 اکتبر، این تحلیلگر شانس تایید صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) توسط SEC را 75% اعلام کرد، در حالی که ProShares و Valkyrie در حال حاضر پیشتاز رقابت هستند و به ترتیب در 19 اکتبر و 22 اکتبر تاییدیه های خود را دریافت می کنند. .

موارد مرتبط: ETFهای آتی بیت کوین: خوب است، اما کاملاً وجود ندارد

ایالات متحده در زمینه فناوری های بلاک چین پیشتاز خواهد بود

همچنین خوب است بدانید که حتی قانونگذاران آمریکایی نیز در حال خرید بیت کوین هستند. سناتور آمریکایی سینتیا لومیس  فاش کرد که در 16 آگوست بزرگترین ارز دیجیتال جهان را به ارزش بین 50001 تا 100000 دلار خریداری کرده است.

از آنجایی که دولت ایالات متحده ارزهای دیجیتال را ممنوع نمی کند و سیاستمداران آمریکایی روی آنها سرمایه گذاری می کنند، ایده خوبی است که همه ما سبد سرمایه گذاری خود را دوباره ارزیابی کنیم و نگاهی طولانی به بیت کوین، اتر ( ETH ) و سایر فناوری های جدید بلاک چین بیندازیم.

ایالات متحده به وضوح نشان می دهد که بیت کوین، فناوری بلاک چین و سایر ارزهای رمزنگاری شده را که از منظر ژئوپلیتیکی نمی توانست هوشمندانه تر از این باشد، پذیرفته و تنظیم می کند – موقعیت خود را برای دریافت سرمایه گذاری خارجی عظیم و جذب بهترین استعدادهای روی کره زمین قرار می دهد. من انتظار دارم در سال‌های آینده شاهد تبدیل شدن ایالات متحده به رهبر در امور مالی غیرمتمرکز باشیم زیرا تنظیم‌کننده‌ها به همکاری با جامعه ارزهای دیجیتال برای ایجاد یک صنعت پایدار و ایمن ادامه می‌دهند.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع