N26 کریپتو در حال حاضر برای مشتریان اتریشی در دسترس است و قرار است در سایر بازارهای مهم نیز عرضه شود.

بانک موبایل N26 معاملات ارزهای دیجیتال را با مشارکت Bitpanda راه اندازی کرد


فین‌تک N26 آلمانی با ارزش ۹ میلیارد دلار، معاملات ارزهای دیجیتال را در اپلیکیشن موبایل خود راه‌اندازی کرد. N26 کریپتو با شروع از اتریش و عرضه به سایر کشورها در ماه های آینده به مشتریان خود اجازه می دهد تا 200 ارز دیجیتال از جمله بیت کوین را خریداری و بفروشند.بیت کوین) و اتر (ETH).

فین تک مستقر در برلین اعلام کرد در 20 اکتبر که راه اندازی در اتریش به “تقاضای قوی محلی” پاسخ می دهد، با 40٪ از کاربران N26 یا به طور جدی معامله می کنند یا علاقه خود را برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال ابراز کرده اند. N26 قصد دارد تا 6 ماه آینده سرویس معاملات ارزهای دیجیتال خود را در سایر بازارهای مهم عرضه کند.

مشتریان N26 با هویت تأیید شده می توانند از بخش «تجارت» در برگه جدید «مالی» برنامه N26 خود به N26 کریپتو دسترسی داشته باشند. بنابراین آنها می توانند ارز دیجیتال را از حساب بانکی فیات خود خریداری کنند. کارمزد تراکنش 1.5 درصد برای BTC و 2.5 درصد برای سایر ارزها برای حساب های معمولی با برخی تخفیف های اضافی برای دارندگان کارت متالیک N26 تعیین شده است.

مربوط: بانک ارز دیجیتال آلمانی Nuri به 500 هزار کاربر می‌گوید قبل از تعطیلی، وجوه خود را برداشت کنند

به گفته والنتین استالف، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل N26، این شرکت محصول جدید خود را نقطه ورود نسل جدیدی از سرمایه گذاران می داند که علیرغم ناراحتی های اخیر بازار به دارایی های دیجیتال علاقه مند هستند:

در حالی که ارزش ارزهای دیجیتال در سال گذشته کاهش یافته است، اما همچنان یک طبقه دارایی مورد تقاضا و جالب برای سرمایه گذاران و بخش رو به رشدی از سیستم مالی هستند.

این پلتفرم با مشارکت Bitpanda GmbH مستقر در وین، که اجرای معاملات و نگهداری سکه ها را مدیریت می کند، نگهداری می شود.

در نوامبر 2021، N26 خروج خود را اعلام کرد از بازار ایالات متحده و قصد تمرکز انحصاری بر بازار اروپا. با این حال، این شرکت در اروپا نیز با مشکلاتی مواجه شد، زیرا سازمان نظارت مالی فدرال آلمان (BaFin) سقف جدید مشتری را در می 2021 بر روی شرکت اعمال کرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر