این اعلامیه بدون اخطار دو روز قبل منتشر شد، اما برای کاربران Binance.US اعمال نمی شود، بنابراین تنها 0.01٪ از کاربران فعال تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.

بایننس انتقالات بانکی به دلار آمریکا را از 8 فوریه به طور موقت متوقف می کند


بایننس اعلام کرده است که انتقالات بانکی به دلار آمریکا (USD) را از 8 فوریه به طور موقت متوقف می کند. گفت در توییتی در 6 فوریه.

این خبر بدون هیچ توضیحی منتشر شد، اگرچه این شرکت که بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان است، در همان توییت اضافه کرد:

“ما سخت کار می کنیم تا سرویس را در اسرع وقت راه اندازی مجدد کنیم. […] همه روش‌های دیگر خرید و فروش ارز دیجیتال بی‌تأثیر باقی می‌مانند.»

مدیر عامل بایننس چانگ پنگ ژائو (CZ) گفت در یک توییت جداگانه:

شایان ذکر است که نقل و انتقالات بانکی USD تنها توسط 0.01٪ از کاربران فعال ماهانه ما استفاده می شود. با این حال، ما قدردانی می کنیم که این هنوز یک تجربه کاربری بد است.”

ظاهراً این تعلیق فقط برای کاربران بین المللی Binance، به عنوان Binance.US، اعمال می شود توییت کرد که “مشتریان ما تحت تاثیر قرار نخواهند گرفت.”

بایننس اخیراً با چالش های بانکی در ایالات متحده روبرو شده است. شریک انتقال SWIFT Signature Bank در 21 ژانویه گفت که آن را فقط معاملات را پردازش می کند توسط کاربران با حساب های بانکی USD بیش از 100,000 دلار، از 1 فوریه اعمال می شود. این بانک قبلاً گفته بود که به شدت سپرده های مشتریان ارزهای دیجیتال را کاهش می دهد.

بایننس در آن زمان اعلام کرد که به دنبال یک شریک جدید سوئیفت است و معاملات با دلار آمریکا با استفاده از کارت‌های اعتباری یا نقدی همچنان پذیرفته می‌شود، همانطور که تمام معاملات سوئیفت با استفاده از ارزهای دیگر پذیرفته می‌شود.

همچنین در 1 فوریه، Binance منتشر شده فهرستی از 144 کشوری که نقل و انتقالات سوئیفت دلار آمریکا با هر اندازه ای در آنها تعلیق می شود.

مربوط: بایننس استیبل کوین BUSD شاهد کاهش شدید ارزش بازار در میان نگرانی‌های پرداخت بدهی و سوء مدیریت است.

CNBC گزارش هابا استناد به Arkham Intelligence، که یک خروج فوری از Tether وجود داشته است (USDT) و سکه USD (USDC) استیبل کوین‌ها با دلار به صرافی‌های دیگر متصل می‌شوند و اضافه می‌کنند که این خروجی در مقایسه با دارایی‌های ارز دیجیتال شده بایننس 42.2 میلیارد دلار «کم» بود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر