بایننس تمام هزینه های معاملاتی LUNC را پس از بازخورد جامعه بسوزاند

صرافی ارز دیجیتال بایننس تمام کارمزدهای معاملاتی جمع‌آوری‌شده در ارز‌های نقطه و حاشیه LUNC/BUSD و LUNC/USDT را می‌سوزاند.

برای حمایت از تلاش‌های جامعه Terra برای احیای توکن Terra LUNA Classic (LUNC)، صرافی ارز دیجیتال Binance هفته گذشته مکانیسم سوزاندن خارج از زنجیره را اعلام کرد. با این حال، پس از دریافت مخلوط واکنش اعضای جامعه، صرافی رویکرد سوزاندن خود را اصلاح کرد.

در 23 سپتامبر، Changpeng Zhao، مدیرعامل بایننس نوشت این صرافی هنگام معامله LUNC یک مالیات اختیاری 1.2٪ ایجاد می کند. ژائو افزود که اگر معامله‌گرانی که پرداخت مالیات را انتخاب می‌کنند به 50 درصد از کل حجم معاملات LUNC در بورس برسند، مالیات 1.2 درصدی را برای تمام معاملات LUNC وضع خواهند کرد و تصمیم را به کاربران واگذار می‌کنند.

با این حال، چند روز پس از این پست، ژائو این را منتشر کرد نقص ها از طرح قبلی خود به همین دلیل، بایننس a تجدید نظر شده است روشی برای حمایت از احیای LUNC. به گفته ژائو، صرافی اکنون تمام کارمزدهای معاملاتی را که از ارز معاملات نقطه ای و حاشیه LUNC/BUSD و LUNC/USDT جمع آوری می کند، به طور کامل می سوزاند. هزینه های جمع آوری شده به LUNC تبدیل شده و به آدرس رسمی LUNC ارسال می شود.

از این طریق، مدیر عامل Binance معتقد است که صرافی می تواند به کاهش عرضه LUNC کمک کند و برای همه کاربران “عادلانه” باشد.

مربوط: صرافی‌ها به خاطر پست‌های «دیگر روابط عمومی هیچ برگر» در مورد سوخت مالیاتی LUNC آتی مورد انتقاد قرار گرفتند

پس از فروپاشی بدنام Terra، سرمایه گذاران LUNC به حمایت از روش های احیای توکن کریپتو ادامه دادند. صرافی ها از احیای مجدد حمایت کردند airdrops، لیست، خرید و رایت در حالی که اعضای جامعه کار کرد در اجرای 1.2٪ مالیات بر زنجیره برای همه تراکنش های LUNC. پس از این، نشانه نشانه های حیات را نشان داد، افزایش 250 درصدی در 9 سپتامبر.

در همین حال، مقامات کره جنوبی اکنون دو کوون، بنیانگذار آزمایشگاه Terraform را به اتهام نقض قانون بازار سرمایه این کشور تحت تعقیب قرار می دهند. دادگاهی واقع در سئول، کره جنوبی حکم بازداشت صادر کرد برای Kwon و پنج نفر دیگر در 14 سپتامبر. به دنبال آن، سازمان بین المللی پلیس جنایی (اینترپل) یک “اعلان قرمز” برای Kwon صادر کرد در 26 سپتامبر. اعلامیه قرمز نوعی درخواست از نهادهای مجری قانون در سراسر جهان برای دستگیری افرادی است که با موقعیت‌های مختلف مانند اتهامات قانونی روبرو هستند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس