این شرکت ادعا می کند که این فناوری چالش های ذاتی در هنگام استقرار و مقیاس بندی بلاک چین ها را حل می کند.

بنیاد سلستیا 55 میلیون دلار برای معماری بلاک چین مدولار جمع آوری می کند


بنیاد سلستیا اعلام کرد در 18 اکتبر، 55 میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری توسط Bain Capital کریپتو، Polychain Capital، Placeholder، Galaxy، Delphi Digital، Blockchain Capital، NFX، Protocol Labs، Figment، Maven 11، Spartan Group، FTX Ventures، Jump جمع‌آوری کرد. سرمایه گذاران کریپتو و فرشته؛ بالاجی سرینیواسان، اریک وال و جوتا اشتاینر.

Celestia در حال ساخت یک معماری بلاک چین مدولار با امید به حل چالش های ذاتی در هنگام استقرار و مقیاس بندی بلاک چین است. این شرکت پیشنهاد کرده است که قصد دارد زیرساخت هایی ایجاد کند که استفاده از بلاک چین خود را با حداقل هزینه برای هر کسی که دانش فنی دارد آسان کند.

این شرکت نشان داد که معماری بلاک چین مدولار آن بر وضعیت مقیاس پذیری تمرکز خواهد کرد، امنیت مشترک و مسائل مربوط به حاکمیت، انتخاب آزادانه محیط‌های اجرایی خود مانند EVM، Solana VM و غیره را برای توسعه‌دهندگان آسان‌تر می‌کند. علاوه بر این، ادعا می‌کند که زنجیره‌های تخصصی آن کمتر محدود هستند و استحکام زنجیره‌های یکپارچه را به اجزای انعطاف‌پذیر می‌شکنند و نوید مقیاس، امنیت و عدم تمرکز بیشتر را می‌دهند.

مصطفی البسام، یکی از بنیانگذاران Celestia گفت:

وب 3 نمی تواند در چارچوب محدودیت های یکپارچه مقیاس شود. ما یک اکوسیستم زنجیره بلوکی با لایه‌های در دسترس بودن داده‌های مدولار و محیط‌های اجرایی را تصور می‌کنیم که همه با هم ثبیت می‌شوند. ما معتقدیم که بلاک چین‌های مدولار نسل بعدی معماری‌های بلاک چین مقیاس‌پذیر هستند.»

پروژه‌های موجود در اکوسیستم فعلی Celestia شامل Eclipse، Constellation، dYmension و 26 پروژه از انجمن Celestia است – برنامه‌ای که از سازندگان مدولار پشتیبانی و راهنمایی می‌کند.

در ماه مه، Celestia شبکه آزمایشی خود را با نام Mamaki راه‌اندازی کرد که برای اواخر اکتبر 2022 برنامه‌ریزی شده است ارتقا یابد.

مطالب مرتبط: M31 Capital 100 میلیون دلار در صندوق سرمایه گذاری Web3 با 50 میلیون دلار تعهد راه اندازی می کند.

علیرغم ادامه زمستان کریپتو، به نظر می رسد سرمایه گذاران خطرپذیر اشتهای سیری ناپذیری برای صنعت وب 3 دارند. طبق تحقیقات Cointelegraph، شرکت های خطرپذیر 14.67 میلیارد دلار سرمایه گذاری کردند در سه ماهه دوم سال 2022 وارد این بخش شد و عملاً با تعهدات سه ماهه اول مطابقت داشت.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر