تجزیه و تحلیل قیمت 5/26: BTC، ETH، BNB، XRP، ADA، DOGE، MATIC، SOL، DOT، LTC

به نظر می رسد وضعیت در بازار سهام ایالات متحده به عنوان یک کاتالیزور برای افزایش آرامش بیت کوین و آلت کوین های انتخابی عمل کرده است.

بیت کوین (بیت کوین) زیر 27000 دلار باقی می ماند و ضعف اخیر چند روز گذشته درخواست های تحلیلگران را برای ریزش به سطوح پایین 20000 دلار افزایش داده است. در حالی که هر چیزی ممکن است، خریداران بعید به نظر می‌رسند که حمایت 25000 دلاری را بدون انجام مبارزه کنار بگذارند.

چک میت، تحلیلگر اصلی Glassnode در زنجیره در نظرات خود در 24 مه گفت که معیار نسبت ریسک سمت فروش نشان می دهد که “فروشندگان از هر دو طرف خسته شده اند” و این نشان می دهد که حرکت های بزرگی در راه است. آخرین باری که نسبت ریسک طرف فروش به این پایین بود اواخر سال 2015 بود که خریدار ها را شروع کرد که در دسامبر 2017 به 20000 دلار رسید.

عملکرد روزانه بازار ارزهای دیجیتال منبع: سکه 360

مثبت کوتاه مدت دیگر ناظران بازار است انتظار یک توافق سقف بدهی باید حاصل شود و این باعث افزایش قیمت بازارهای سهام ایالات متحده در 26 مه شده است. اگر احساسات ریسک پذیر ادامه یابد، می تواند تقاضا برای بیت کوین را افزایش دهد و آلت کوین ها را انتخاب کند.

سطوح مقاومت مهم در بیت کوین و آلتکوین های اصلی که برای شروع وضعیت پایدار باید از آنها عبور کرد، کدامند؟ بیایید نمودارهای 10 ارز دیجیتال برتر را مطالعه کنیم تا متوجه شویم.

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین

بیت کوین در 25 می 25,871 دلار افزایش یافت و نزدیک به منطقه حمایت قوی 25,811 دلار به 25,250 دلار رسید. خریداران تلاش خواهند کرد تا قیمت را به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (27173 دلار) برسانند.

نمودار روزانه BTC/USDT. منبع: TradingView

این سطح ممکن است دوباره فروش قوی توسط فروشندگان را جلب کند. اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی 20 روزه کاهش پیدا کند، نشان دهنده یک احساس منفی است که فروشندگان در صعود ها میفروشند.

سطح مهم برای تماشای نزولی 25250 دلار است. انتظار می رود خریداران با تمام توان از این حمایت دفاع کنند زیرا اگر این سطح ریزش کند، ارز BTC/USDT ممکن است به 24000 دلار و در نهایت به 20000 دلار ریزش کند.

برعکس، اگر خریداران مقاومت پیش رو را در متحرک نمایی 20 روزه سوراخ کنند، ارز می تواند تا خط مقاومت بالا رود. خریداران باید بر این مقاومت غلبه کنند تا نشان دهند که ممکن است اصلاح به پایان رسیده باشد.

تجزیه و تحلیل قیمت اتر

اتر (ETH) طی چند روز گذشته با الگوی نزولی گوه معامله می‌شود. فروشنده ها سعی کردند در 25 مه قیمت را به خط حمایت گوه برسانند، اما خریدار ها به شدت این شیب را که از دم بلند روی کندل دیده می‌شود، خرید.

نمودار روزانه ETH/USDT. منبع: TradingView

خریداران در تلاش هستند تا قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1829 دلار) نگه دارند. اگر آنها موفق شوند، ارز ETH/USDT می تواند تا خط مقاومت افزایش پیدا کند. این سطح مهمی است که باید به آن توجه داشت، زیرا شکستن بالاتر از آن، امکان صعود را تا 2000 دلار افزایش می‌دهد.

اگر قیمت از سطح فعلی یا خط مقاومت کاهش پیدا کند، نشان می دهد که فروشندگان در سطوح بالاتر فعال باقی می مانند. این می تواند ارز را برای چند روز دیگر در داخل گوه گیر کند.

تحلیل قیمت BNB

BNB (BNB) در 26 می نزدیک به حمایت افقی 300 دلاری کاهش یافت، اما دم بلند روی کندل نشان می دهد که خریداران خرید می کنند.

نمودار روزانه BNB/USDT. منبع: TradingView

متحرک نمایی 20 روزه (311 دلار) همچنان مقاومت مهم است که باید مراقب آن در روند صعودی بود. اگر قیمت بار دیگر از این سطح کاهش پیدا کند، احتمال شکست به زیر 300 دلار افزایش می یابد. اگر این سطح از بین برود، ارز BNB/USDT می‌تواند به سمت خط حمایتی الگوی کانال نزولی حرکت کند.

برعکس، اگر قیمت بالا برود و از میانگین متحرک نمایی 20 روزه عبور کند، تقاضای قوی در سطوح پایین‌تر را نشان می‌دهد. سپس این ارز می‌تواند به سمت خط مقاومت حرکت کند. خریداران باید این مقاومت را عبور کنند تا نشان دهنده شروع یک صعود تا 350 دلار باشد.

تحلیل قیمت XRP

فروشندگان XRP را کشیدند (XRP) زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.45 دلار) در 24 و 25 می، اما نتوانستند سطوح پایین تر را حفظ کنند. این نشان می دهد که این احساسات مثبت شده است و معامله گران در حال خرید نزول به میانگین متحرک نمایی 20 روزه هستند.

نمودار روزانه XRP/USDT. منبع: TradingView

قیمت بین میانگین‌های متحرک باقی می‌ماند که نشان‌دهنده عدم تصمیم‌گیری در میان خریداران و فروشنده ها است. استراحت و تثبیت شدن بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه (0.47 دلار) برتری را به نفع خریدار ها کج می کند. سپس ارز XRP/USDT می‌تواند حرکت خود را به سمت شمال تا 0.54 دلار و متعاقباً تا 0.58 دلار آغاز کند.

از طرف دیگر، اگر قیمت شکسته شود و کمتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه بماند، نشان دهنده بازگشت فروشنده ها به بازی است. سپس این ارز می تواند به حمایت مهم در 0.40 دلار ریزش کند.

تحلیل قیمت کاردانو

کاردانو (ADA) شاهد کشمکش سختی بین خریداران و فروشندگان در نزدیکی خط روند صعودی است. فروشندگان سعی می کنند قیمت را به زیر خط روند صعودی ببرند اما خریداران به شدت از سطح دفاع می کنند.

نمودار روزانه ADA/USDT. منبع: TradingView

شیب متحرک نمایی 20 روزه (0.37 دلار) و شاخص قدرت نسبی نزدیک به 42، نشان می دهد که فروشندگان قدرت بیشتر را دارند. فروشندگان باید قیمت را به زیر 0.35 دلار ببرند تا مرحله بعدی حرکت نزولی را به 0.30 دلار آغاز کنند.

اگر خریداران بخواهند کنترل را در دست بگیرند، باید ارز ADA/USDT را بالاتر از میانگین متحرک ببرند و حفظ کنند. این درها را برای افزایش احتمالی مقاومت بالای 0.44 دلار باز می کند، جایی که فروشندگان ممکن است دوباره دفاعی قوی داشته باشند.

تجزیه و تحلیل قیمت دوج کوین

فروشندگان Dogecoin را کشیدند (DOGE) زیر حمایت 0.07 دلار در 25 می، اما دم بلند روی کندل نشان می دهد که خریداران در تلاش برای محافظت از سطح هستند.

نمودار روزانه DOGE/USDT. منبع: TradingView

خریداران باید فشار خرید خود را حفظ کنند و قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.07 دلار) بگذارند اگر بخواهند از حمله دیگری توسط فروشندگان جلوگیری کنند. مقاومت دیگری در 0.08 دلار وجود دارد، اما در صورت عبور از آن، ارز DOGE/USDT ممکن است سفر خود را تا 0.10 دلار آغاز کند.

در عوض، اگر قیمت از سطح فعلی یا میانگین متحرک نمایی 20 روزه کاهش پیدا کند، نشان می‌دهد که فروشنده ها در هر صعود کوچک در حال فروش هستند. این احتمال شکست به زیر 0.07 دلار را افزایش می دهد و ممکن است ارز به 0.06 دلار ریزش کند.

تحلیل قیمت چند ضلعی

چند ضلعی (MATIC) از متحرک نمایی 20 روزه (0.89 دلار) در 25 می رد کردند، اما فروشندگان نتوانستند سطوح پایین تر را حفظ کنند. خرید قوی خریداران قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه در 26 می رساند.

نمودار روزانه MATIC/USDT. منبع: TradingView

خریداران تلاش کردند تا صعود که را بالاتر از SMA 50 روزه (0.98 دلار) گسترش دهند، اما فتیله بلند روی کندل روز نشان می دهد که فروشندگان در سطوح بالاتر آماده ی هستند. اگر خریداران بتوانند متحرک نمایی 20 روزه را به پشتیبانی تبدیل کنند، ارز MATIC/USDT ممکن است دوباره برای رسیدن به خط روند نزولی تلاش کند.

برعکس، اگر قیمت کاهش پیدا کند و به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه برسد، نشان می دهد که عرضه از تقاضا بیشتر است. سپس این ارز می تواند تا سطح حمایت مهم 0.82 دلار کاهش پیدا کند. اگر این سطح کاهش پیدا کند، افت تا 0.69 دلار را نمی توان رد کرد.

مربوط: بیت کوین به “نقطه تصمیم” می رسد – 4 معیار قیمت BTC که باید تماشا کنید

تحلیل قیمت سولانا

خریداران موفق شدند از حمایت 18.70 دلاری در 24 و 25 می محافظت کنند، اما نتوانستند یک تجمع که قوی در سولانا آغاز کنند.SOL). این نشان دهنده کمبود تقاضا در سطوح بالاتر است.

نمودار روزانه SOL/USDT. منبع: TradingView

زمان برای خریدار ها در حال اتمام است. اگر آنها به سرعت بهبودی را شروع نکنند، فروشندگان سعی خواهند کرد با پایین آوردن قیمت به زیر سطح حمایت 18.70 دلار، موقعیت خود را بیشتر تقویت کنند. اگر این کار را انجام دهند، ارز SOL/USDT می تواند سفر خود را به سمت جنوب به سمت 16 دلار آغاز کند.

اولین نشانه قدرت شکست و نزدیک شدن به بالای خط روند نزولی خواهد بود. سپس این ارز می تواند به SMA 50 روزه (21.65 دلار) برسد. اگر این سطح از بین برود، شروع یک حرکت صعودی به سمت 27.12 دلار را نشان می دهد.

تحلیل قیمت پولکادوت

خالخالی (نقطه) حرکت سطحی از حمایت قوی در 5.15 دلار در 25 و 26 می نشان دهنده عدم خرید تهاجمی توسط خریداران است. فروشندگان سعی خواهند کرد از این فرصت استفاده کنند و از برتری خود استفاده کنند.

نمودار روزانه DOT/USDT. منبع: TradingView

اگر قیمت به زیر 5.15 دلار ریزش کند، ارز DOT/USDT می تواند شتاب بیشتری بگیرد و به سمت حمایت اصلی بعدی در 4.22 دلار ریزش کند.

اگر خریداران بخواهند از کاهش قیمت جلوگیری کنند، باید به سرعت قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی 20 روزه (5.40 دلار) برسانند. اگر آنها موفق به انجام این کار شوند، نشان می دهد که خریداران در تلاش برای تشکیل یک پایین ترین سطح با 5.15 دلار هستند.

این ارز می تواند ابتدا تا SMA 50 روزه (5.82 دلار) افزایش پیدا کند و متعاقباً به سمت خط روند نزولی حرکت کند. وقفه بالاتر از این سطح نشان می دهد که مرحله اصلاحی ممکن است به پایان رسیده باشد.

تجزیه و تحلیل قیمت لایت کوین

لایت کوین (LTC) در چند روز گذشته بین 96 تا 75 دلار محدود شده است. قیمت در محدوده می تواند تصادفی و بی ثبات باشد.

نمودار روزانه LTC/USDT. منبع: TradingView

خریداران در 25 می بهبودی را آغاز کردند که به میانگین متحرک رسیده است. اگر قیمت از سطح فعلی کاهش پیدا کند، توقف بعدی می تواند خط روند صعودی باشد. اگر قیمت از خط روند صعودی افزایش پیدا کند، نشان می دهد که ارز LTC/USDT در حال تلاش برای تشکیل یک الگوی مثلث متقارن است.

اگر قیمت بالاتر از میانگین های متحرک شکسته شود، نشان می دهد که احساسات کوتاه مدت در حال مثبت شدن است. سپس این ارز ارز می تواند تا 96 دلار صعود کند، جایی که فروشندگان ممکن است دوباره مقاومتی قوی داشته باشند.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه های سرمایه گذاری نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

این مقاله برای اهداف اطلاعاتی عمومی است و در نظر گرفته نشده است و نباید به عنوان مشاوره حقوقی یا سرمایه گذاری در نظر گرفته شود. دیدگاه ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده یا نماینده دیدگاه ها و نظرات Cointelegraph نیست.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
اکانت پرمیوم تریدینگ ویو ارزان

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس