تقریباً همه موافقند که دارایی‌های دیجیتالی مانند ارزهای دیجیتال و NFT برای ماندن در اینجا هستند، و همچنین فناوری زیربنایی پشت آن‌ها، بلاک چین، وجود دارد. با این حال، یکی از صنایع به ویژه که می تواند از تغییر ظاهراً اجتناب ناپذیر به وب 3 سود زیادی ببرد، بخش مد است، عمدتاً به این دلیل که استفاده هوشمندانه از فناوری AR و VR می تواند جان تازه ای به یکی از محبوب ترین و مرتبط ترین صنایع در تاریخ بدهد.

این جایی است که OVER به عنوان تیم اخیرا وارد می شود اعلام کرد یک نسخه جدید و کاملاً اصلاح شده از بیش از ARwards. این نسخه “مسابقه طراحی مکان” نامیده می شود و ایده اصلی ایجاد محیط های دقیق است. سازندگان سه بعدی قادر خواهند بود برای پروژه های خود دسته بندی های مختلفی را انتخاب کنند، از جمله گالری های هنری، سالن های نمایشگاه، فروشگاه ها و سالن های موسیقی.

درک OVER

قبل از رفتن بیشتر، ابتدا مهم است که بفهمیم OVER چیست. بیش از واقعیت به یک پلتفرم غیرمتمرکز برای ترویج هنر اشاره دارد که بر خلاف تکرارهای متمرکز، هیچ محدودیت خاصی را در رابطه با مواردی مانند کد لباس، رنگ یا هر چیز دیگری شامل نمی شود. با استفاده از پلتفرم AR (واقعیت افزوده) مبتنی بر بلاک چین، کاربران می‌توانند تجربه‌های تعاملی AR را که کاملاً بر اساس ترجیحات فردی آنها طراحی شده است، «زندگی» کنند. تنها چیزی که لازم است یک دستگاه تلفن همراه سازگار یا یک جفت عینک هوشمند است.

از این رو OVER به عنوان یک استاندارد AR جدید شناخته می شود که تجربیات منحصر به فرد تعاملی را از طریق استفاده نوآورانه از AR، بلاک چین، NFTs، ارز دیجیتال و متاورس فراهم می کند. این پلتفرم از توکن OVR استفاده می کند و یکی از جنبه های قابل توجه OVER Metaverse است.

درباره نسخه جدید

هیئت داوران، جایزه نهایی و دستورالعمل های رسمی که به روز شده اند، اصلی ترین موارد اضافه شده برای این نسخه جدید هستند. علاوه بر این، The LandVault، SandStorm، Parcel، Pangea DAO، Spaces DAO، MetaMundo و Metahood همگی شرکای OVER و اعضای هیئت داوران تخصصی خواهند بود.

علاقه مندان OVER همچنین خوشحال خواهند شد که بدانند یک جایزه نهایی قابل توجه برای این نسخه ترتیب داده شده است که شامل 30000 دلار توکن OVR است. یک سیستم تابلوی امتیازات وجود دارد که به سازندگانی که از رتبه‌های اول تا دهم رتبه‌بندی می‌شوند، تشویق می‌کند و جوایز رتبه‌های ششم تا دهم یکسان است (هر کدام 750 OVR). همچنین مقام های اول، دوم و سوم به ترتیب 9000، 7500 و 4500 OVR دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، مقام های اول تا پنجم توسط هیئت داوران بسیار واجد شرایط، منصف و با تجربه متشکل از OVER و شرکای قبلی تعیین می شوند.

این نسخه از 4 اکتبر آغاز و در 15 دسامبر 2022 به پایان می رسد. در طول این ده هفته، سازندگان می توانند پروژه های خود را طراحی و منتشر کنند. علاوه بر این، از 16 دسامبر تا 10 ژانویه، کاربران می توانند بهترین خلاقیت ها را بر اساس ترجیحات شخصی خود از طریق فرآیند رای گیری انتخاب کنند. رتبه بندی نهایی در 11 ژانویه 2023 منتشر خواهد شد و مراسم جوایز مربوطه برای 25 ژانویه 2023 برنامه ریزی شده است.

نه تنها OVER به طور مداوم برای همه کارهایی که تیم برای متحول کردن صنعت مد انجام می‌دهد، تیتر یک می‌شود، بلکه این مسابقه جدید تازه‌ترین مسابقه در روند رو به رشد مسابقات است که به منظور معرفی بهترین سازندگان و کمک به ما برای انتقال بیشتر به Web3 است. . وب سایت رسمی و تلگرام، توییتر، اختلاف نظر و متوسط کانال برای اطلاعات بیشتر

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر