“حباب بازار اوراق قرضه ترکیده است” – 5 نکته ای که در این هفته باید در بیت کوین بدانید

یک تونل زمانی تا نوامبر 2020 بر روی قیمت بیت کوین باز می شود زیرا دلار آمریکا به ارزها و سهام به طور یکسان هدر می دهد.

بیت کوین (بیت کوین) یک هفته جدید را با خیره شدن به یک محیط کلان وحشی پس از مهر و موم کردن کمترین بسته هفتگی خود در نزدیک به دو سال گذشته آغاز می کند.

به عنوان دارایی های ریسک در سراسر اقتصاد جهانی چکش بزن و دلار آمریکا افزایش می یابد، بزرگترین ارز دیجیتال در وضعیت ضعیفی قرار دارد.

سپتامبر، که از سمت خریداران شروع شد، اکنون به نام مستعار غیررسمی بازار کریپتو – “Septembear” – عمل می کند و BTC/USD در حال حاضر از ابتدای ماه 6.2 درصد کاهش یافته است.

اخبار بد همچنان برای هدلرها می آید، که هستند چسبیدن به سکه های خفته در حالی که دلار بیداد می کند و اشتهای اصلی برای تنوع بخشیدن به بازی های پرمخاطره تر همچنان از بین می رود.

با توجه به تمرکز ماکرو در این هفته برای همه، کوین تلگراف نگاهی می‌اندازد به آنچه ممکن است برای اقدام قیمت بیت‌کوین وجود داشته باشد.

در شرایط اقتصادی که رقیب هر دوره بزرگ تحولات تاریخی است که در قرن گذشته یا بیشتر دیده شده است، در اینجا عواملی وجود دارد که باید هنگام ارزیابی مسیر بعدی بیت کوین در نظر گرفت.

تثبیت شدن هفتگی بیت کوین/دلار آمریکا را به نوامبر 2020 بازمی گرداند

در حالی که با ضرر هفته قبل (3.1 درصد در مقابل 11 درصد) مطابقت نداشت، با این وجود، هفت روز گذشته توانست جرقه ای برای بیت کوین ایجاد کند. پایین ترین بسته هفتگی از نوامبر 2020، داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد.

با ادامه روند نزولی، بیت کوین زمان را به قبل از شکست برگردانده است، که آن را فراتر از بالاترین رکورد چرخه نصف شدن قبلی خود برد.

نمودار کندل 1 هفته ای بیت کوین/دلار (Bitstamp). منبع: TradingView

حس دژاوو برای افراد معمولی ناخوشایند است – اکثریت خرید و ذخیره سازی سرد در دو سال گذشته اکنون زیر آب است.

SB Investments، تحلیلگر معروف توییتر، «$BTC به تازگی کمترین تثبیت شدن هفتگی را در این منطقه انجام داده است». خلاصه شده است پس از تثبیت شدن

به نظر می رسد که سهام هایی که به دنبال شکستن حمایت هستند نیز نزولی به نظر می رسد. اما از طرف دیگر این همان چیزی است که همه انتظار دارند.»

این که آیا بازارها می توانند یک را ببرند یا خیر تعجب حرکت «حداکثر درد» به سمت بالا، حذف جهت کوتاه، یک استدلال جایگزین مهم برای بیت کوین‌کنندگان است. برای معامله گر محبوب Omz، قیمت بسته هفتگی 18800 دلار حتی نشان دهنده یک است پایین محلی متقاعد کننده.

واگرایی RSI در جاهای دیگر، با معامله گر JACKIS، بی توجه نبوده است پرچم گذاری ورود آن در هفته گذشته

او در آن زمان در توییتی نوشت: «ما در گذشته فقط دو مورد از قلمروی بیش از حد فروش داشتیم و آنها همیشه پایین ترین سطح را نیز نشان می دادند.

حساب تجاری همکار IncomeSharks همچنین اظهار داشت که یک تغییر ممکن است همراه با انتخابات میان دوره ای ایالات متحده در اوایل نوامبر باشد، اما از گفتن اینکه پایین ترین سطح است، خودداری کرد.

“آسانسور پایین، پله ها بالا.” نظر داد در نمودار 4 ساعته در روز.

“به ساختن دو کفی و ساپورت های جدید ادامه دهید، صعود میان ترم روی میز باقی می ماند. این ساختار را بشکنید، این اهداف را بردارید و انتهای جدیدی پیدا کنید.»

نمودار کندل 4 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

توپ ویرانگر دلار هزینه سهام، فیات است

دوشنبه به سختی آغاز شده است و آشفتگی آن هفته گذشته همراه شد در حال حاضر با انتقام از بازارهای کلان بازگشته است.

دلار آمریکا غیرقابل توقف، ارزهای شرکای تجاری مهم را به هدر می‌دهد، به طوری که پوند استرلینگ بیت‌کوین در روز خبرها را به خود اختصاص می‌دهد، زیرا 5 درصد ریزش می‌کند تا به چند درصد برابری دلار برسد – پایین‌ترین سطح آن در برابر دلار آمریکا.

پوند/دلار آمریکا به دنبال این خواهد بود که ارزش یورو به کمتر از 1 دلار برسد، در حالی که بدبختی مقامات ژاپنی را مجبور کرد تا هفته گذشته به طور مصنوعی نرخ مبادله ین را تقویت کنند.

نمودار کندل 1 روزه GBP/USD. منبع: TradingView

EUR/USD برای مدت کوتاهی به زیر 0.96 دلار ریزش کرد، در حالی که USD/JPY علیرغم مداخله ژاپن، نزدیک به بالاترین حد خود از دهه 1990 باقی مانده است.

همزمان، زنگ خطر اوراق قرضه جهانی به صدا درآمده است که به سطح سال 2020 کاهش یافته است. هولگر زشاپیتز، مفسر بازار هشدار داد در کنار داده های بلومبرگ:

“به نظر می رسد حباب بازار اوراق قرضه ترکیده است. ارزش اوراق قرضه جهانی در این هفته 1.2 تریلیون دلار دیگر کاهش یافته است و مجموع ضرر را از ATH به 12.2 تریلیون دلار رسانده است.

قیمت سهام در روز قبل از باز شدن وال استریت کاهش یافته است. نفت خام برنت برای اولین بار از آغاز سال 2022 به زیر 85 دلار در هر بشکه رسید.

Saifedean Ammous، نویسنده کتاب‌های معروف «استاندارد بیت‌کوین» و «استاندارد فیات» گفت: «اوراق قرضه جهانی با ارزهای فیات خود در حال فروپاشی هستند، که در برابر دلار در حال ریزش است، که به سرعت قدرت خرید خود را از دست می‌دهد. واکنش نشان داد.

ماه‌ها و سال‌ها می‌گذرد تا اینکه کاربر معمولی فیات متوجه شود که چقدر از نظر مالی در حال نابودی است. “عادی جدید” فقر است.”

با توجه به اینکه ارزهای دیجیتال هنوز همبستگی بالایی با سهام دارند و با قدرت دلار همبستگی معکوس دارند، بنابراین چشم انداز بیت کوین چندان مثبت نیست زیرا به نظر می رسد وضعیت موجود باقی بماند.

شاخص قیمت مصرف کننده منطقه یورو (CPI) در این هفته قرار است، انتظار می رود تورم همچنان در حال افزایش باشد، در حالی که چاپ شاخص قیمت هزینه های مصرف شخصی ایالات متحده (PCE) برعکس باید روند نزولی ایالات متحده را که از ماه جولای آغاز شد ادامه دهد.

در همین حال، شاخص دلار آمریکا (DXY) هیچ نشانه ای از معکوس شدن را نشان نمی دهد، که اکنون به بالاترین حد خود از می 2002 رسیده است.

نمودار شمعی 1 ماهه شاخص دلار آمریکا (DXY). منبع: TradingView

دارندگان در حالت کلاسیک بازار خرسی

در میان چنین آشفتگی، تعجبی ندارد که محکومیت دارندگان بیت کوین در حال افزایش است و سرمایه گذاران بلندمدت از فروش خودداری می کنند.

هدلینگ سرسختانه مشخصه بارز بازارهای نزولی بیت کوین است، و آخرین داده ها نشان می دهد که این طرز فکر در سال جاری دوباره بازگشته است.

به گفته شرکت تجزیه و تحلیل زنجیره ای Glassnode، معیار بیت کوین به اصطلاح Coin Days Destroyed (CDD) در حال ایجاد پایین ترین سطح های جدید است.

CDD به این اشاره دارد که وقتی بیت کوین پس از یک دوره معین از کیف پول میزبان خود خارج می شود، چند روز غیرفعال پاک می شود. وقتی CDD بالا باشد، نشان می دهد که سکه های ذخیره شده طولانی مدت بیشتری در حال حرکت هستند.

Glassnode “حجم کل روزهای بیت کوین نابود شده در 90 روز گذشته عملاً به پایین ترین حد خود رسیده است.” نظر داد.

این نشان می‌دهد که سکه‌هایی که برای چندین ماه تا سال‌ها HODL شده‌اند، بی‌خواب‌ترین سکه‌هایی هستند که تا به حال بوده‌اند.»

نمودار حاشیه نویسی روزهای نابودی سکه 90 روزه بیت کوین (CDD). منبع: Glassnode/ توییتر

این خبر به دنبال هفته‌ها معیارهای مختلف متمرکز بر hodl است که نشان می‌دهد برای روزهای بهتر، عرضه بیت‌کوین را تحت قفل نگه می‌دارد.

در همین حال، گلس‌نود به افزایش شیوع سکه‌هایی که حداقل برای سه ماه نگهداری می‌شوند، به عنوان نسبتی از ارزش دلاری عرضه بیت‌کوین اشاره کرد.

به نظر می رسد که HODLers بیت کوین در اعتقاد خود ثابت قدم و تزلزل ناپذیر هستند. موافقت کرد.

نمودار همراه، متریک امواج HODL بیت‌کوین را نشان می‌دهد – تصویری از عرضه شکسته شده توسط خواب سکه.

نمودار حاشیه نویسی امواج بیت کوین HODL. منبع: Glassnode/ توییتر

نهنگ ها هنوز حمایت و مقاومت را دیکته می کنند

در حالی که دست‌های قدیمی از دکمه «فروش» فاصله می‌گیرند، سرمایه‌گذاران بزرگ بیت‌کوین در رادار تحلیل‌گران هستند که نوبت به حرکت‌های لحظه‌ای قیمت می‌رسد.

محدوده معاملاتی فعلی نشان دهنده a است منطقه مورد علاقه به دلیل گستردگی فعالیت های تجاری مربوط به پول نهنگ در گذشته.

خریدهای بزرگ وزن بیشتری به قیمت پشتیبانی خاص می دهند در حالی که همین امر در مورد سطوح مقاومت نیز صادق است، و طبق منبع نظارت بر زنجیره Whalemap، BTC/USD در حال حاضر بین این دو گیر کرده است.

تیم Whalemap “نگه داشتن 19-18k برای $BTC مهم است.” خلاصه شده است اواخر هفته گذشته

نمودار ضمیمه نشان می دهد که سطوح مقاومت نهنگ ها، آرامش بیت کوین را محدود کرده و آن را به محدوده 20000 دلار محدود می کند.

نمودار مشروح مقاومت نهنگ بیت کوین. منبع: Whalemap/ Twitter

با این وجود، ارقام جداگانه‌ای از شرکت تحقیقاتی Santiment تأیید می‌کند که قرار گرفتن در معرض کل نهنگ‌ها به BTC به پایین‌ترین حد در دو سال گذشته رسیده است.

نمودار مشروح مالکیت نهنگ بیت کوین. منبع: Santiment/ توییتر

“ترس شدید” وارد هفته دوم می شود

در بازگشت آشنا به هنجارهای سال 2022، احساسات بازار کریپتو اکنون بیش از یک هفته است که در حالت “ترس شدید” قرار دارد.

مربوط: 5 آلتکوین که در صورت تثبیت قیمت بیت کوین می توانند صعودی شوند

همانطور که در شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال شدهکه احساسات کل بازار کریپتو را اندازه گیری می کند، سرمایه گذار عادی نمی تواند نسبت به چشم انداز آن احساس ناراحتی بیشتری کند.

از 26 سپتامبر، Fear & Greed امتیاز 21/100 را ثبت کرد که 25/100 مرز “ترس شدید” بود.

سرماخوردگی در بازار امسال چیز جدیدی نیست، زیرا این بازار طولانی ترین دوره خود را در “ترس شدید” با بیش از دو ماه تجربه کرد.

شاخص ترس و طمع ارز دیجیتال شده (نمایش). منبع: Alternative.me

Santiment، یک پوشش نقره ای بالقوه می تواند در مورد علاقه رسانه های اجتماعی نهفته باشد، که در آخر هفته شاهد بازگشت مجدد بود. اشاره شد.

در بخشی از نظرات توییتر این هفته فاش شد: «در میان 100 دارایی برتر ارزهای دیجیتال، دلار بیت کوین موضوعی است که برای اولین بار از اواسط ژوئیه در بیش از 26 درصد بحث ها مطرح شده است.

“تست بک تست ما نشان می دهد که 20% + اختصاص داده شده به بیت کوین برای این بخش مثبت است.”

نمودار مشروح تسلط اجتماعی بیت کوین. منبع: Santiment/ توییتر

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس