دیزنی به دنبال وکیل شرکتی برای «فناوری های نوظهور» و NFT است

این نقش شامل «مشاوره حقوقی چرخه عمر کامل محصول و پشتیبانی از محصولات جهانی NFT» در میان سایر مسئولیت‌ها است.

شرکت والت دیزنی ممکن است پس از آن در آستانه گسترش به فضای کریپتو باشد ارسال کردن یک شغل جدید برای یک “وکیل شرکت با تجربه” برای کار بر روی “فناوری های نوظهور” مانند توکن های غیرقابل تعویض (NFTs) و Metaverse.

با توجه به لیست 23 سپتامبر در وب سایت مشاغل دیزنی، این شرکت برای “مشاور اصلی – معاملات شرکتی، فناوری های نوظهور و NFT” برای کار بر روی تراکنش های مربوط به NFT، Metaverse، بلاک چین و مالی غیرمتمرکز (DeFi).

به طور خاص، شرکت سرگرمی به دنبال شخصی است که “مشاوره حقوقی چرخه عمر کامل محصول و پشتیبانی از محصولات جهانی NFT” را ارائه دهد و اطمینان حاصل کند که آنها با تمام قوانین و مقررات جاری در خاک ایالات متحده و در سطح بین المللی مطابقت دارند.

سایر وظایف عبارتند از “سنجش ​​لازم برای NFT، بلاک چین، بازار شخص ثالث و پروژه های ارائه دهنده ابر” و همچنین ارائه مشاوره حقوقی منظم در مورد مسائل مربوط به ارزهای دیجیتال و ارز دیجیتال و هدایت تلاش های دیزنی در رابطه با فناوری های نوظهور.

این نقش جدید در حالی است که شرکت والت دیزنی به آرامی خود را در اطراف فضای ارز دیجیتال، بلاک چین و متاورس قرار داده است.

باب چاپک، مدیر عامل شرکت، در جریان تماس سود سه ماهه چهارم شرکت در نوامبر 2021 گفت که شرکت در حال آماده شدن برای ترکیب است. دارایی های فیزیکی و دیجیتالی در Metaversه.

هفته ها بعد شرکت ثبت شد یک حق ثبت اختراع برای “شبیه ساز دنیای مجازی” که به یک متاورس بالقوه پارک موضوعی اشاره دارد.

با توجه به درخواست ثبت اختراع، حمله احتمالی دیزنی ورود به Metaverse می‌تواند بازدیدکنندگان پارک‌های موضوعی خود را با استفاده از تلفن‌های همراه برای تولید و نمایش جلوه‌های سه بعدی شخصی‌شده بر روی فضاهای فیزیکی مجاور، مانند دیوارها و سایر اشیاء، درگیر کند.

در آن زمان بود گزارش شده است “هیچ برنامه ای فعلی” برای استفاده از پتنت “شبیه ساز دنیای مجازی” وجود نداشت، با این حال، فهرست مشاغل اخیر می تواند نشانه ای از تغییر این موضوع باشد.

مربوط: هدف گرافیک Metaverse اجتماع و دسترسی است – نه واقع گرایی

در اوایل سال جاری، این شرکت بر روی واقعیت افزوده (AR) تمرکز کرد. توکن های غیرقابل تعویض (NFT) و هوش مصنوعی (AI) در برنامه شتاب دهنده دیزنی خود در سال 2022، که شش شرکت “مرحله رشد” را برای بهره مندی از پلت فرم توسعه کسب و کار خود انتخاب کرد.

شرکت‌هایی که امسال برای این برنامه انتخاب شدند شامل پلتفرم مقیاس‌پذیری لایه ۲ Polygon، به همراه دو پروژه Web3 دیگر بودند: Flickplay، یک برنامه Web3 که به کاربران اجازه می‌دهد NFT‌ها را از طریق واقعیت افزوده (AR) کشف کنند، و Lockerverse، یک پلت‌فرم داستان سرایی Web3 که سازندگان را به هم متصل می‌کند. و برندها

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس