انجمن تبادل دارایی‌های مجازی و ارز دیجیتال ژاپن می‌گوید قصد دارد با تسهیل فرآیند غربالگری، فهرست کردن ارزهای دیجیتال را برای صرافی‌های مجاز آسان‌تر کند.

رگولاتورهای ژاپنی قوانین کریپتو را کاهش می‌دهند و فهرست کردن سکه‌ها را آسان‌تر می‌کنند


انجمن تبادل دارایی‌های مجازی و ارز دیجیتال ژاپن، نهاد حاکم که با دارایی‌های ارز دیجیتال شده در ژاپن سروکار دارد، اسنادی از برنامه‌های خود برای تسهیل بیشتر قوانین کریپتو در این کشور منتشر کرد.

به گزارش بلومبرگ گزارشدر اوایل دسامبر سال جاری، انجمن می‌خواهد فرآیند غربالگری ضعیف‌تری را برای صرافی‌های مجاز از قبل برای فهرست کردن سکه‌های مجازی پیاده‌سازی کند. با این حال، این در مورد توکن هایی که برای بازار ژاپن جدید نیستند صدق می کند.

طبق اظهارات Genki Oda، معاون انجمن، رگولاتورها می توانند روند طولانی پیش غربالگری را حتی برای سکه های جدید وارد بازار تا مارس 2024 به طور کامل لغو کنند.

اودا درباره آخرین اطلاعیه انجمن گفت:

امیدواریم آخرین اقدام به احیای بازار دارایی‌های ارز دیجیتال ژاپن کمک کند.

این گام‌های جدید تنظیم‌کننده‌های ژاپنی به این امید انجام می‌شوند که صحنه ارز دیجیتال محلی را اصلاح کنند و راه‌اندازی را برای استارت‌آپ‌ها آسان‌تر کنند.

مربوط: “آزمایش” خود تنظیم ارز دیجیتال ژاپن کار نمی کند

تنها چند روز قبل، دولت ژاپن نیز تصمیم کابینه ای را برای بازنگری در قوانین مربوط به پولشویی در 14 اکتبر به تصویب رساند. این بدان معناست که مشاغلی که تبادل دارایی های ارز دیجیتال را تسهیل می کنند باید اطلاعات کاربر را ارائه کرده و اپراتورهای تجاری را مطلع کنند.

به تازگی، ژاپن صحنه رو به رشد کریپتو را در نظر گرفته است زیرا دولت قوانین و مقررات را بازبینی می کند. در ماه اوت، مقامات گفتند که این کار را خواهند کرد اجرای اصلاحات مالیاتی را در نظر بگیرید برای جلوگیری از خروج استارت آپ های کریپتو

این کمی بعد آمد گروه‌های ارز دیجیتال ژاپنی از رگولاتورها خواستند برای پایان دادن به مالیات بر سود کاغذ.

فومیو کیشیدا، نخست وزیر ژاپن گفت: دولت تلاش خواهد کرد برای ترویج استفاده از فناوری های جدید Web3 در سخنرانی در 3 اکتبر. او به طور خاص به استفاده از توکن های غیرقابل تعویض (NFT) و متاورس اشاره کرد.

در شهریور ماه سال جاری، دولت ژاپن NFT را صادر کرد به عنوان پاداش کار خوب به مقامات محلی.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر