در تقابل با اظهارات او علیه حسابرسان ارزهای دیجیتال، اعضای متعددی بر ریزش مداوم بانک سیلیکون ولی (SVB)، یک بانک بیمه شده توسط شرکت بیمه سپرده فدرال تاکید کردند.

سناتور وارن در حالی که SVB ورشکستگی کریپتوها را تهدید می کند، «ممیزی های ساختگی» را فراخوانی می کند


سناتورهای ایالات متحده الیزابت وارن و ران وایدن از هیئت نظارت بر حسابداری شرکت عمومی (PCAOB) خواستند تا حسابرسان را در قبال پروژه های ارز دیجیتال شکست خورده پاسخگو کند.

PCAOB – یک سازمان غیرانتفاعی ناظر بر حسابرسی شرکت های دولتی و سایر ناشران – اخیراً اعلام کرد که اثبات ذخیره (POR) معادل حسابرسی نیستند و مطابق با استانداردهای حسابرسی PCAOB انجام نمی شوند. POR روشی است که به طور گسترده توسط صرافی های ارز دیجیتال برای تأیید در دسترس بودن وجوه کاربران استفاده می شود. با این حال، سناتور وارن خواستار نظارت شدیدتر شد:

اما بیایید واضح بگوییم: PCAOB نیازهای بیشتری برای انجام دادن دارد تا وقتی که شرکت‌های ارز دیجیتال مخفی ریزش می‌کنند، مشتریان این کیف را در دست نگیرند.

جامعه کریپتو با بیانیه او مخالفت کرد زیرا اعضای متعددی بر ریزش مداوم بانک سیلیکون ولی (SVB)، یک بانک بیمه شده توسط شرکت بیمه سپرده فدرال تاکید کردند.

از طرفی با SVB به تنهایی کمک به بی ثباتی قیمت سکه USD صادر شده توسط دایره (USDC) رمز، توییتر کریپتو موضع وارن در مورد ریزش یک بانک غیرمرتبط با ارز دیجیتال را زیر سوال برد.

در پاسخ به سناتور وارن، آری پل، بنیانگذار شرکت سرمایه گذاری بلاک چین Blocktower Capital، نحوه سوق دادن SVB شرکت های ارز دیجیتال را به سمت ورشکستگی برجسته کرد و اظهار داشت:

بانک غیرکریپتویی بسیار بزرگتر SVB بسیاری از شرکت های خوب را مجبور به ورشکستگی کرد. وانمود نکنید که ساختمان امپراتوری شما به مردم کمک می کند … این فقط باعث زیان های غیرضروری برای سپرده گذاران خرده فروشی و نهادی می شود.

ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، یادداشتی را برای این مناسبت به اشتراک گذاشت و معضل سرمایه‌گذاران را در مورد اعتماد به بانک‌های سنتی و کسب‌وکارهای ارز دیجیتال با پولشان به نمایش گذاشت.

همانطور که قبلاً توسط Cointelegraph گزارش شده بود، مشاوره سرمایه گذار از دفتر حمایت از سرمایه گذاران PCAOB به کاربران یادآوری کرد. تنها به گزارش های POR تکیه نکنید به عنوان راهی برای تأیید وجود وجوه.

کی قرار است بابت شروع به کار بانک سیلورگیت و فرو بردن بانک های کشور در هرج و مرج عذرخواهی کنید؟ پرسید یک سرمایه گذار در پاسخ به سناتور وارن.

مربوط: بایننس تأیید اثبات ذخیره را ارتقا می دهد تا zk-SNARK ها را نیز شامل شود

در 11 مارس، دایره فاش کرد 3.3 میلیارد دلار در بانک سیلیکون ولی گیر کرده بود پس از درخواست انتقال از 9 مارس انجام نشد.

افسر ارشد استراتژی شرکت و رئیس سیاست جهانی در افزودن بیانیه Circle تاکید کرد که “Circle در حال حاضر از USDC در برابر شکست قو سیاه در سیستم بانکی ایالات متحده محافظت می کند” زیرا او خواستار یک طرح نجات از سوی شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) شد. ).

در زمان نگارش مقاله، 3.3 میلیارد دلار از تقریباً 40 میلیارد دلار (8.24٪) ذخایر USDC نزد SVB باقی مانده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر