شبکه Solana یکی از برندگان سال 2021 پس از به دست آوردن محبوبیت گسترده در بین کاربران کریپتو بود. زمان‌های تراکنش فوق‌العاده سریع آن یکی از جذابیت‌ها و همچنین توانایی توسعه‌دهندگان برای ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) در شبکه بود. از ابتدای سال 2022، این شبکه به سوی یک نقطه عطف مهم مسابقه داده است که اکنون با موفقیت از آن عبور کرده است.

سولانا از 100 میلیارد تراکنش فراتر رفت

تعداد تراکنش های سولانا در چند ماه گذشته افزایش یافته بود. تنها در 2 سال، به یکی از پرکاربردترین بلاک چین ها در فضا تبدیل شده است. سولانا فضای مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFTs) را با طوفانی تصاحب کرده بود و اکنون دومین سهم بازار از فضای NFT را در میان بلاک چین ها در اختیار دارد.

هفته گذشته، این شبکه از مرز 100 میلیارد تراکنش عبور کرد. جالب اینجاست که این شبکه هنوز در مرحله آزمایش بتا است و بسیار رشد کرده است. پس از انجام بیش از 40 میلیون تراکنش روزانه، توانسته بود از تعداد تراکنش های تاخیری بزرگترین رقیب خود اتریوم رشد کند.

SOL price trending at $35 | Source: SOLUSD on TradingView.com

سولانا حتی با رشد گسترده‌ای که تجربه کرده است، همچنان پردازش تراکنش‌های بالای خود را حفظ می‌کند. بر اساس داده‌های مربوط به این مقاله، در زمان نگارش این مقاله، تراکنش‌های هر ثانیه (TPS) در 30 دقیقه گذشته به طور میانگین حدود 3000 TPS بوده است. سولانا کاوشگر.

SOL NFT ها رقیب اتریوم هستند

NFT های اتریوم توکن های غالب در بازار بوده اند و قابل درک است که حتی در این زمان نیز همین گونه باقی مانده اند. با این حال، تحولات متعددی در اکوسیستم Solana NFT رخ داده است که نشان می دهد این شبکه در حال آماده شدن برای رقیب اتریوم در این زمینه است.

یکی از جدیدترین راه‌اندازی‌های NFT در بلاک چین سولانا، مجموعه NFT y00ts، اکنون به عنوان «پرطرفدارترین» راه‌اندازی NFT در تاریخ معرفی می‌شود. این از یک تیم تحسین شده در پشت مجموعه Dead Gods NFT آمده است. این باعث علاقه مجدد به SOL NFT شد که به بالا بردن قیمت کف کمک کرد.

روز دوشنبه، Sentiment گزارش داد که فروش SOL NFT از 1.65 میلیون عبور کرده است. سولانا NFT اکوسیستم متاپلکس نیز داشت گزارش شده است افزایش قابل توجهی در تعداد NFTهایی که در ماه سپتامبر بر روی پلتفرم تولید می شوند.

با این حال، با توجه به اینکه علاقه به فضای NFT، به طور کلی، کاهش یافته است، پیش بینی اینکه این روند رشد تا چه مدت ادامه خواهد داشت، دشوار است. این تعداد آدرس‌های جدیدی که از NFT استفاده می‌کنند از آنجایی که اوج آن در اواسط سپتامبر بیش از 60 درصد کاهش یافته است، از 30 هزار به 8 هزار.

Featured image from The Market Periodical, charts from TradingView.com

دنبال کردن بهترین Owie در توییتر برای بینش های بازار، به روز رسانی ها، و گاه به گاه توییت های خنده دار…

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر