توکن SHIB (Shiba Inu) فرزند شبکه اتریوم است – جایگزینی برای DOGE (Dogecoin). SHIB از نظر در دسترس بودن کم و بیش مخالف بیت کوین است. در حالی که BTC قصد دارد آن را در بازار ارزهای دیجیتال کمیاب کند، توکن SHIB به وفور جریان دارد.

این در مجموع عرضه 1 کوادریلیون آن مشهود است، حتی اگر جامعه آن قصد دارد این رقم را کاهش دهد. همچنین اکوسیستم آن زمینه مناسبی برای پروژه های مختلف است. برخی از این پروژه ها ایجاد یک صرافی غیرمتمرکز به نام Shibaswap و ذخیره هنر NFT است.

تیم SHIB اخیرا بازی خود را با نام Shiba Eternity عرضه کرده است. با این حال، به‌روزرسانی‌های بیشتری از توسعه‌دهندگان بازی هنوز در انتظار است.

توسعه‌دهندگان اعلام کرده‌اند که به‌روزرسانی‌های بیشتری را در مورد Shiba Eternity تازه راه‌اندازی شده در روز پنجشنبه منتشر خواهند کرد. با توجه به جامعه، یک رویداد همراه با اعلامیه خواهد بود. اما به روز رسانی مورد انتظار توسعه دهندگان در حال حاضر تبدیل به موضوع بحث در توییتر شده است.

این به خاطر فضاهای توییتر است که قبلاً تعیین شده است. اعضای انجمن نظرات خود را در مورد آن به اشتراک خواهند گذاشت پروژه ابدیت شیبا آنجا. به‌روزرسانی‌های بیشتر از سوی بنیان‌گذار و توسعه‌دهنده اصلی توکن SHIB، Shytoshi Kusama و William Volk ارائه خواهد شد. آنها قصد دارند این به روز رسانی ها را در سایت منتشر کنند صفحه رسمی توییتر SHIB.

توضیحاتی در مورد توسعه شیباریوم

یک شبکه بلاک چین لایه 2 از توسعه دهندگان SHIB در حال حاضر در حال ساخت است. این بلاک چین به نام شیباریوم شناخته می شود و هدف آن کاهش حجم کار ساخت برنامه های اکوسیستم بلاک چین است. ذینفعان اصلی این توسعه جدید توسعه دهندگان و کاربران هستند.

ایده شبکه لایه ۲ Shibarium شبیه به شبکه بلاک چین اتریوم است. دلیل آن این است که هر دو شبکه از توسعه دهندگان برنامه های غیرمتمرکز (DApps) پشتیبانی می کنند.

مفهوم پشت این پروژه کاهش هزینه های تراکنش برای بازی است. این امکان پذیر است زیرا پروژه به عنوان لایه 2 برتر برای جامعه و توکن SHIB عمل خواهد کرد.

نگاهی سریع به قیمت شیبا اینو

با توجه به وضعیت نزولی کنونی بازار کریپتو، تعجبی ندارد که ارزش توکن SHIB در حال کاهش است. این امر از ساعت بازار در چهار هفته گذشته مشهود است.

این توکن اکنون به ارزش خود رسیده است که مربوط به سه ماه قبل است. هیچ نشانه ای مبنی بر احتمال افزایش به این زودی وجود ندارد. همین را می توان در مورد بازار کلی ارزهای دیجیتال نیز گفت.

اما به نظر می رسد که به روز رسانی پروژه آینده جامعه از Shytoshi Kusama امید بسیاری از طرفداران توکن SHIB را افزایش می دهد. در نتیجه، چندین سرمایه گذار در حال تماشای قیمت توکن SHIB هستند. توکن دیجیتال در حال حاضر با روند صعودی معامله می شود.

شیبا اینو روند صعودی دارد l SHIBUSDT در Tradingview.com
Featured image from UnSplash, Chart: TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر