• قیمت BTC در بازه زمانی روزانه زیر 50 و 200 EMA است.
  • قیمت در بازه زمانی چهار ساعته همچنان در یک مثلث نامتقارن تغییر می کند.
  • قیمت BTC نزولی هفته را به مدت دو هفته بسته می شود زیرا قیمت بین گاوها و خرس ها گیر می کند.

قیمت بیت کوین (BTC) در این ماه بیشتر از یک وضعیت رو به رشد، با کاهش روبرو بوده است، زیرا قیمت ها در برابر تتر (USDT) کاهش می یابد. سپتامبر ماه خوبی برای قیمت بیت کوین (BTC) نبود، زیرا بازار همچنان در حرکت صعودی خود متوقف می شود. آمارهای همراه با شاخص قیمت مصرف کننده (CPI) و کمیته بازار باز فدرال (FOMC) با امید به اکتبر سبزتر بر بازار تأثیر منفی گذاشته است. (داده های بایننس)

تجزیه و تحلیل قیمت بیت کوین (BTC) در نمودار هفتگی

قیمت بیت کوین همچنان در بازه زمانی بالا به روند صعودی خود ادامه می دهد، زیرا چند هفته گذشته همچنان نشان می دهد که تجارت آن در بازار مالی بدون الگوی نمودار واقعی برای یک ساختار صعودی چقدر دشوار بوده است.

پس از سقوط از بالاترین سطح 25000 دلار با رد شدن قیمت BTC در بازه زمانی هفتگی، قیمت همچنان به روند نزولی مارپیچی خود ادامه داده است با آنقدر آشفتگی که پایین‌ترین سطح هفتگی 18100 دلار را نشکست.

قیمت بیت کوین همچنان یک منطقه پشتیبانی مهم 18000 دلاری را حفظ می کند، که مهم بازیابی یا سقوط قیمت در مناطق پایین تر را دارد.

شکستن قیمت بالای 19300 دلار می تواند قیمت BTC را به 20000 دلار برساند زیرا این منطقه به مقاومتی قوی در برابر قیمت BTC تبدیل شده است. با حجم خوب و دفاع گاوها از این منطقه حمایتی مهم سالانه، ما می‌توانیم به منطقه 20000 دلاری جهش کنیم زیرا این منطقه حمایتی سنگین شده است و ممکن است در صورت انتشار اخبار منفی شکسته شود.

برای اینکه قیمت بیت کوین کاهش یابد، قیمت باید شکسته شود و بالاتر از مقاومت 19300 دلاری باقی بماند و از روند صعودی قیمت بیت کوین جلوگیری کند. اگر قیمت بیت کوین 19300 دلار را رد کند، می توانیم شاهد کاهش قیمت باشیم.

مقاومت هفتگی برای قیمت BTC – 19300 دلار.

پشتیبانی هفتگی از قیمت بیت کوین – 18100 دلار.

تجزیه و تحلیل قیمت BTC در نمودار چهار ساعته (4H).

نمودار قیمت بیت کوین چهار ساعته | منبع: BTCUSDT On Tradingview.com

در بازه زمانی 4H، قیمت بیت کوین همچنان در یک مثلث نامتقارن در نوسان است و می تواند نشان دهنده یک جهش تسکین در یک بازه زمانی پایین باشد.

قیمت بیت کوین 18900 دلار زیر میانگین متحرک نمایی 50 و 200 (EMA) معامله می شود که به عنوان مقاومت برای قیمت بیت کوین عمل می کند. قیمت 19300 و 20000 دلار مطابق با مقاومت 50 و 200 EMA برای قیمت BTC است. قیمت BTC باید 50 EMA را پس بگیرد تا شانسی برای روند تا 20000 دلار داشته باشد.

مقاومت روزانه برای قیمت BTC – 20000 دلار.

پشتیبانی روزانه از قیمت BTC – 18700 دلار.

تجزیه و تحلیل Onchain از INJ

بازگشت سرمایه بیت کوین | منبع: BTCUSD On Messari.io

علیرغم اینکه بیت کوین توسط بسیاری از سرمایه گذاران به عنوان امیدی برای جهش و تسکین عمده در بازار کریپتو نگهداری می شود، قیمت بیت کوین در 30 روز گذشته با افت 5.1 درصدی بازده منفی سرمایه گذاری (ROI) بیشتری داشته است.

Featured Image From zipmex, Charts From Tradingview and Messari

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر