شاکی، معروف به دون هالند، علیه CryptoZoo و Logan Paul شکایت کرده است و ادعا می کند که “سرمایه گذاری متقلبانه” او “قالی کشی” را اجرا کرده است.

لوگان پل و CryptoZoo در یک دادخواست دسته جمعی شکایت کردند


CryptoZoo و Logan Paul به عنوان متهمان در یک دادخواست دسته جمعی جدید معرفی شده اند که ادعا می کند میلیون ها دلار ارز دیجیتال خریدار را از طریق یک “سرمایه گذاری متقلبانه” به سرقت برده اند.

در یک پرونده قضایی در 2 فوریه در دادگاه منطقه ای ناحیه غربی تگزاس، شاکی دان هالند ادعا شده است که پل و مدیران در CryptoZoo با قول دادن به خریداران توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) دسترسی انحصاری به دارایی‌های ارز دیجیتال‌شده در کنار سایر مزایا، «کشش فرش» را اجرا کردند، اما در نهایت پروژه را رها کردند و وجوه را حفظ کردند.

“به عنوان بخشی از طرح NFT متهمان، متهمان با ادعای دروغین که در ازای انتقال ارز دیجیتال برای خرید CZ NFT، خریداران NFTهای CZ را برای خریداران بازاریابی کردند، خریداران بعداً مزایایی از جمله، از جمله پاداش‌ها، دسترسی انحصاری به ارزهای دیجیتال دیگر دریافت خواهند کرد. دارایی‌ها و پشتیبانی از یک اکوسیستم آنلاین برای استفاده و بازاریابی CZ NFT‌ها.”

“در واقع، بلافاصله پس از تکمیل فروش تمام NFT های CZ خود، متهمان، همراه با دیگران […] میلیون‌ها دلار ارز دیجیتال خریداران را به کیف پول‌های تحت کنترل متهمان منتقل کرده است.»

این شکایت توسط وکلایی از Elzey & Associates و Attorney Tom and Associates ارائه شده است، که دومی شرکت حقوقی است که توسط شخصیت YouTube وکیل تام اداره می شود.

در یک ویدیوی یوتیوب در 16 ژانویه، وکیل تام به بینندگان گفت که آنها پس از “هفته ها تحقیق و صحبت با تعدادی از قربانیان باغ وحش کریپتو” از لوگان پل به دلیل کلاهبرداری ادعایی در زمینه ارز دیجیتال شکایت می کنند.

به گفته وکیل تام، دیگر متهمانی که در این شکایت نام برده شده اند عبارتند از دانیل استروبل، جف لوین، ادی ایبانز، جیک گرین باوم (کینگ ارز دیجیتال) و اوفیر بنتوف (بن راث).

این یک داستان در حال توسعه است و با در دسترس قرار گرفتن اطلاعات بیشتری اضافه خواهد شد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر