مدیرعامل جدید Kraken: هیچ برنامه ای برای ثبت نام در SEC وجود ندارد

دیو ریپلی می گوید دلیلی برای ثبت نام در SEC به عنوان صرافی نمی بیند زیرا Kraken اوراق بهادار را به کاربران ارائه نمی دهد.

مدیرعامل جدید صرافی کراکن اعلام کرده است که هیچ برنامه‌ای برای ثبت شرکت در کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) یا حذف هرگونه توکنی که توسط SEC به عنوان اوراق بهادار برچسب‌گذاری شده است، ندارد.

در یک رویترز گزارش در روز پنجشنبه، دیو ریپلی، مدیرعامل جدید، گفت که دلیلی برای ثبت نام در SEC به عنوان صرافی نمی بیند زیرا اوراق بهادار ارائه نمی دهد.

او گفت: «هیچ توکنی وجود ندارد که اوراق بهاداری باشد که ما بخواهیم آن را فهرست کنیم.

با این حال، او فهرست کردن توکن‌های امنیتی را به طور کامل رد نکرد و خاطرنشان کرد که «می‌تواند توکن‌های جدیدی در آنجا وجود داشته باشد که جالب می‌شود و به طور همزمان یک امنیت نیز می‌شود، در این صورت، ما به طور بالقوه به آن مسیر علاقه مند خواهیم بود».

پس از تصمیم بنیانگذار Kraken، دیو ریپلی قرار است جانشین جسی پاول به عنوان مدیرعامل شود. در 21 سپتامبر کناره گیری کنید پس از 11 سال در سمت بالا، با استناد به رشد عظیم شرکت و تخلیه زیاد او برای نظارت بر همه چیز.

در بیانیه شرکت اعلام می کند با تغییر در رهبری، ریپلی گفت که اهداف او در آینده “در راستای پاولز” است و همچنین خاطرنشان کرد که پاول قصد دارد “بسیار درگیر با شرکت بماند.”

به نظر می رسد اظهارات ریپلی در مورد دارایی های کریپتو در مخالفت مستقیم با گری جنسلر، رئیس SEC باشد که اخیراً افکار خود را در مورد وضعیت مبادلات و توکن های ارز دیجیتال بسیار واضح بیان کرده است.

در کمیته بانکداری سنا در 15 سپتامبر، Gensler موضع خود را تکرار کرد که اکثر ارزهای ارز دیجیتال شده اوراق بهادار هستند و بسیاری از واسطه‌ها، مانند صرافی‌ها، دلال‌ها، و آنهایی که وظایف نگهبانی دارند، در اوراق بهادار معامله می‌کنند و باید در SEC «تا حدی» ثبت شوند.

«واسطه‌های کریپتو ممکن است نیاز داشته باشند یک روز در SEC و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) ثبت نام کنند» و در حال حاضر ثبت‌کننده‌های دوگانه وجود دارد.

SEC قبلاً تحقیقاتی را در مورد Coinbase در اوایل سال جاری به دلیل معاملات ادعایی اوراق بهادار ثبت نشده آغاز کرده است.

به هنگاممایکل باسینا، یک وکیل استرالیایی دارایی‌های دیجیتال با پایپر آلدرمن، به کوین تلگراف گفت که این پرونده می‌تواند «تأثیر جدی و وحشتناکی» بر مبادلات ارز دیجیتال و پروژه‌های توکن داشته باشد، «خواه یافته نهایی این باشد که توکن‌ها اوراق بهادار هستند یا نیستند».

مربوط: CFTC و SEC اصلاح قوانین گزارش‌دهی برای صندوق‌های تامینی بزرگ در معرض کریپتو را پیشنهاد می‌کنند

جنسلر امسال هم برای آژانسش مورد انتقاد شدید قرار گرفته است رویکرد به مقررات ارزهای دیجیتال و برای آن عدم اقدام در برابر مبادلات ارز دیجیتال “ماهی بزرگ”.

کراکن در گذشته مورد انتقاد دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده (OFAC) قرار گرفته است. ظاهرا به کاربران اجازه می دهد مستقر در ایران و سایر کشورها برای خرید و فروش کریپتو، که احتمالاً تحریم‌های ایالات متحده را نقض می‌کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس