طبق ایمیلی که گزارش شده برای مشتریان ارسال شده است، Fidelity Digital Assets از هفته آینده قابلیت‌های Ethereum سازمانی را برای مشتریان خود ارائه می‌کند.

مدیر دارایی 4.5 تریلیون دلاری Fidelity نگهداری و تجارت ETH را به مشتریان ارائه می دهد


Fidelity Digital Assets، شاخه ارزهای دیجیتال 4.5 تریلیون دلاری مدیر دارایی Fidelity Investments، قرار است ارائه دهد. اتر (ETH) خدمات نگهداری و تجارت به مشتریان نهادی خود در اواخر این ماه.

طبق ایمیلی که به مشتریان فیدلیتی ارسال شده است به اشتراک گذاشته شده است در توییتر، بازوی کریپتو «قابلیت‌های نهادی اتریوم» را برای سرمایه‌گذاران نهادی از تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ اعلام کرد.

در این پست آمده است که سرمایه‌گذاران می‌توانند «با استفاده از همان مدلی که امروز برای سرمایه‌گذاری‌های بیت‌کوین ارائه می‌شود»، خرید، فروش و انتقال اتریوم را انجام دهند.

Fidelity احتمالاً با اشاره به تغییر اتریوم به اتریوم می گوید: «با تکمیل ثبیت اتریوم، بسیاری از سرمایه گذاران به اتریوم از طریق یک لنز جدید نگاه می کنند. سازگار با محیط زیست اثبات سهام (PoS) مدل.

Fidelity یکی از حامیان طولانی مدت ارزهای ارز دیجیتال شده مانند بیت کوین (BTC)، ترسیم در مقاله گذشته اعتقاد آنها به این است که این یک شکل برتر از پول است، نه صرفاً فناوری.

این آخرین اعلامیه در پی یک صندوق جدید شاخص اتریوم است که طبق یک سرمایه‌گذار انحصاری، بیش از 5 میلیون دلار از زمان اولین فروش در 26 سپتامبر از طریق یک سرمایه‌گذار انحصاری جمع‌آوری کرده است. تشکیل پرونده

مربوط: Fidelity به زودی مشتریان خرده‌فروشی را به سمت ارزهای دیجیتال سوق خواهد داد – مدیر عامل Galaxy

در ماه آوریل، Fidelity اعلام کرد که قصد دارد به دارندگان حساب پس انداز بازنشستگی 401 (k) اجازه دهد مستقیماً در بیت کوین سرمایه گذاری کنند.

در حالی که سال گذشته، این شرکت اعلام کرد که 90 درصد از بزرگترین مشتریان آن هستند علاقه مند به دسترسی به بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال

در حالی که در 13 سپتامبر، مدیر عامل Galaxy Digital مایک نووگراتز گفت که Fidelity چنین است گزارش شده است که به سمت ارائه بیت کوین به 34.4 میلیون سرمایه گذار خرده فروشی خود.

Cointelegraph در رابطه با سرویس جدید با Fidelity تماس گرفت اما در زمان انتشار پاسخی فوری دریافت نکرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر