این طرح در این مرحله آزمایشی است و تا زمانی که از اعتباردهندگان وویجر تایید نشود و طرح پرداخت ورشکستگی توسط قاضی تایید نشود، نهایی نخواهد شد.

مشتریان وویجر می توانند 72 درصد از ارزهای دیجیتال منجمد شده را تحت قرارداد FTX برگشت کنند


بر اساس اسناد دادگاه، مشتریان وام‌دهنده ارز دیجیتال ورشکسته Voyager Digital ممکن است بتوانند 72 درصد از ارزش حساب‌های خود را تحت یک قرارداد آزمایشی با FTX US برگشت کنند.

با این حال، قاضی ورشکستگی ایالات متحده مایکل وایلز در طول جلسه دادگاه گفت فروش آزمایشی تا زمانی که موافقت طلبکاران وویجر را دریافت نکند و او طرح پرداخت ورشکستگی را تأیید نکند، نهایی نخواهد شد و در جلسه دادگاه گفت:

اگر این طرح از بین برود، هیچ بخشی از این توافق باقی نمی ماند.»

همچنین درج بندی به نام “امانتداری” وجود دارد که به وویجر اجازه می‌دهد معامله با FTX را در صورت ارائه هر پیشنهادی که نتیجه بهتری برای طلبکاران ارائه می‌دهد، لغو کند.

این بند اغلب در موارد ورشکستگی گنجانده می‌شود و به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا پیشنهادات بالاتر را تا نهایی شدن فروش در نظر بگیرند تا اطمینان حاصل شود که طلبکاران بهترین معامله ممکن را خواهند داشت.

Voyager قبلا اشاره کرده بود که مشتریانش ممکن است در نهایت پس از تبادل به پلتفرم FTX منتقل شوند مناقصه برنده را تضمین کرد در 27 سپتامبر با ارزش تقریبی 1.4 میلیارد دلار پس از یک روند دو هفته ای مناقصه.

طرح آزمایشی FTX به تمامی ادعاهای اولویت دار امکان می دهد تا به طور کامل پرداخت شوند و به سایر دارندگان حساب اجازه می دهد تقریباً 72٪ از ارزش حساب های خود را برگشت کنند. که بوده اند منجمد از 1 ژوئیه

مربوط: Voyager Digital از مدیران خود به دلیل بی کفایتی شکایت نخواهد کرد، از آنها بیمه خواهد کرد

این رقم شامل وجوهی نمی شود که ممکن است به عنوان بخشی از ادعای خود علیه Three Arrows Capital (3AC) پس از اینکه صندوق تامینی کریپتو بازپرداخت کند، نمی شود. عدم پرداخت وام خود به ویجر

هرگونه وجه اضافی دریافت شده به عنوان بخشی از این ادعا به دارندگان حساب Voyager اجازه می دهد تا درصد بیشتری از حساب های مسدود شده خود را برگشت کنند.

وویجر داشت درخواست ورشکستگی فصل 11 داد در 4 ژوئیه به دلیل مشکلات نقدینگی پس از نکول صندوق تامینی کریپتو Three Arrows Capital.

وویجر گفت پیشنهاد FTX US از ارزش بازار منصفانه دارایی‌های ارز دیجیتال آن در تاریخ تعیین‌شده تشکیل شده است که تا 26 سپتامبر 1.3 میلیارد دلار برآورد شده است و همچنین حداقل 111 دلار در نظر گرفته شده است. میلیون.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر