کلاهبرداران سعی در فریب مشتریان با ارائه بازگشت احتمالی دارایی هایشان به آنها دارند.

مشتریان FTX نسبت به کلاهبردارانی که آنها را با بازگرداندن دارایی طعمه می کنند، هشدار دادند


صرافی ورشکسته کریپتو FTX به موج اخیر کلاهبرداری ها و کلاهبرداری های شخص ثالث با هدف کلاهبرداری از مشتریان خود اذعان کرده است.

در 3 فوریه، FTX صادر شده هشداری به مشتریان خود در مورد تلاش‌های اخیر کلاهبرداران برای کلاهبرداری از مشتریان خود، از جمله درخواست پول، کارمزد، پرداخت‌ها یا رمز عبور حساب.

این شرکت هشدار داد: “ما از کلاهبرداری ها و کلاهبرداری های شخص ثالث فعال که به دنبال سوء استفاده از مشتریان FTX هستند، آگاه هستیم.”

FTX اضافه کرد که بدهکاران و نمایندگان آن هرگز از مشتریان برای پرداخت هزینه یا ارائه رمزهای عبور حساب در رابطه با “بازگشت یا بازگشت احتمالی دارایی های مشتری” نخواهند خواست و قربانیان احتمالی را تشویق کرد تا با آدرس ایمیل رسمی بدهکاران FTX تماس بگیرند تا مشروعیت آن را تایید کنند. پیام ها.

کلاهبردارانی که بر روی ریزش FTX سوار شده اند، در چند ماه گذشته بازی خود را ارتقا داده اند.

در اواخر دسامبر، بخش مقررات مالی اورگان هشدار داد کلاهبرداران به دنبال فرصت‌هایی برای «قربانی مجدد کسانی بودند که قبلاً آسیب دیده‌اند و سعی می‌کنند راه‌هایی برای جبران خسارات خود بیابند».

این سایت به یک وب سایت جعلی اشاره کرد که ادعا می کرد توسط وزارت امور خارجه ایالات متحده مدیریت می شود که روی بازگرداندن دارایی های مشتریان FTX به آنها کار می کند و جزئیات حساب آنها را می خواهد.

در نوامبر، یک ویدیوی جعلی عمیق منتشر شد آنلاین با حضور سام بنکمن-فرید، بنیانگذار FTX که توسط حساب توییتر خود تأیید شده است و ادعا می کند که غرامت ارز دیجیتال مشتری را دو برابر می کند. قربانیان را به بازدید از یک وب‌سایت مخرب سوق داد که در ازای توکن‌هایی که برای کلاهبرداران ارسال می‌شد، هدایای ارز دیجیتال ارائه می‌داد.

مربوط: شرکت خواهر FTX Alameda Research از Voyager Digital برای 446 میلیون دلار شکایت کرد

در همین حال، در تحول اخیر در روند ورشکستگی FTX، ایالت های کالیفرنیا، تگزاس و نیوجرسی به درخواست ها برای بررسی مستقل صورت های مالی شرکت پیوسته اند.

گزارشی دیگر مربوط به بنیانگذار FTX Sam Bankman-Fried توسط رویترز در 2 فوریه فاش کرد که Bankman-Fried ظاهراً در حال مذاکره با دادستان های فدرال برای حل اختلاف بر سر شرایط وثیقه خود است.

اوایل این هفته، قاضی ناظر بر این پرونده، به طور موقت بانکمن-فرید را از تماس با کارمندان FTX یا Alameda منع کرد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر