مارسل پچمن، تحلیلگر و نویسنده Cointelegraph توضیح می دهد که نسبت قیمت به درآمد چگونه با بازارهای ارزهای دیجیتال مرتبط است.

کوین تلگراف یوتیوب
اشتراک در

نمایش بازارهای کلان به میزبانی مارسل پچمن که هر جمعه ساعت 12 بعد از ظهر به وقت شرقی در کانال یوتیوب Cointelegraph Markets & Research پخش می شود، مفاهیم پیچیده ای را به زبان ساده توضیح می دهد و بر علت و معلول رویدادهای مالی سنتی در روز تمرکز می کند. فعالیت ارز دیجیتال

در قسمت امروز، پچمن، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، به نسبت قیمت به درآمد (P/E) نگاه می‌کند، که روش اصلی ارزش‌گذاری سهام و نحوه ارتباط آن با بازارهای ارزهای دیجیتال است. برای مثال، باید سعی کرد از مواقعی که انتظارات P/E ثابت می ماند یا کاهش می یابد، اجتناب کرد.

بینندگان متوجه خواهند شد که چگونه فراز و نشیب های S&P 500 P/E مانند قله ها و دره های ارزهای دیجیتال است و چرا این شاخص می تواند کاهش پیدا کند حتی اگر بازار سهام ثابت بماند.

این قسمت در ادامه توضیح می دهد که چرا یک معامله گر ارز دیجیتال باید به ترازنامه 8.3 تریلیون دلاری فدرال رزرو ایالات متحده اهمیت دهد. افرادی که از این علامت برای خرید بیت کوین استفاده کردند (بیت کوین) به طور متوسط ​​8300 دلار پرداخت کرد، اما تنها شش ماه بعد، قیمت به 14000 دلار افزایش یافت.

پچمن توضیح می دهد که چرا فدرال رزرو به ذخایر خود که عمدتاً از دلار آمریکا، اوراق قرضه دولتی، طلا و ارزهای خارجی تشکیل شده است، اضافه می کند یا از آن حذف می کند. سپس در مورد چگونگی تمایل بازار به توجه بیش از حد به تصمیم گیری در مورد نرخ بهره صحبت می کند.

برای تثبیت شدن نمایشگاه بازارهای کلان، بررسی سریع نحوه استفاده از تخمین P/E و داده‌های ترازنامه فدرال رزرو برای تجارت ارزهای دیجیتال به روشی ساده و غیر فنی وجود دارد.

اگر به دنبال محتوای انحصاری و ارزشمندی هستید که توسط تحلیلگران و کارشناسان برجسته ارزهای دیجیتال ارائه شده است، حتماً مشترک شوید کانال YouTube Markets & Research Cointelegraph. هر جمعه ساعت 12:00 عصر به وقت شرقی به ما در بازارهای ماکرو بپیوندید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر