فرآیند ایجاد توکن که نوکوین نامیده می‌شود، در ماه‌های آینده با 2000 مشتری همکاری خواهد کرد.

نوبانک توکن های وفاداری را در بلاک چین Polygon راه اندازی می کند


Nubank، یک بانک فین‌تک در برزیل، در 19 اکتبر از ایجاد توکن Nucoin بر روی بلاک چین Polygon خبر داد و راه را برای یک برنامه پاداش برای 70 میلیون مشتری خود در سراسر آمریکای لاتین هموار کرد.

این شرکت گفت که این توکن در نیمه اول سال 2023 در دسترس خواهد بود و وفاداری مشتری و تعامل با محصولات بانک را بدون هیچ هزینه یا کارمزدی برای کاربران خود تشخیص می دهد. نشانه ها را می توان برای هدیه، تخفیف در محصولات انتخاب شده بازخرید کرد. فرناندو چاپسکی، مدیر کل Nucoin در Nubank، اظهار داشت:

این پروژه یک گام دیگر جلوتر در اعتقاد ما به پتانسیل تحول آفرین فناوری بلاک چین و دموکراتیزه کردن آن، فراتر از خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال در اپلیکیشن Nu است.

از این ماه، تقریباً 2000 مشتری برای شرکت در بحث در مورد جزئیات پروژه، از جمله فرآیند غیرمتمرکز ایجاد محصول و ویژگی‌های Web3 آن دعوت خواهند شد. چاپسکی خاطرنشان کرد: «ما تصمیم گرفتیم گروهی از مشتریان را دقیقاً وارد این فرآیند ایجاد مشترک کنیم تا محصول خود را قبل از عرضه عمومی اصلاح کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که به برنامه‌ای می‌رسیم که واقعاً با انتظارات و نیازهای مشتریان ما مطابقت دارد.»

Sandeep Nailwal، یکی از بنیان‌گذاران Polygon در بیانیه‌ای گفت: «یکی از بزرگترین مؤسسات بانکداری دیجیتال در جهان، که ارز دیجیتال خود را ارائه می‌کند، گواهی محکمی برای بلاک چین و ارزهای دیجیتال است.

در ماه مه، بانک شراکت با Paxos را اعلام کرد تا به مشتریان خود امکان خرید، فروش و ذخیره ارزهای دیجیتال از طریق برنامه خود را بدهد، هدفی که هدف آن گسترش و وضعیت دسترسی به دارایی‌های ارز دیجیتال، حذف پیچیدگی و اصطکاک برای مشتریان برای خرید، نگهداری و فروش است. ارزهای دیجیتال از طریق برنامه بانک، بدون نیاز به افتتاح حساب جدید یا انتقال وجه.

اوایل امسال، برکشایر هاتاوی وارن بافت بخشی از دارایی های ویزا و مسترکارت خود را رها کرد و پس از فروش مجموع سهام ویزا و مسترکارت به ارزش 3.1 میلیارد دلار، با خرید سهام به ارزش 1 میلیارد دلار، حضور نوبانک را افزایش داد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر