چارلز هاسکینسون و توسعه دهنده ETH پس از ارتقای Vasil وارد جنگ لفظی می شوند

هاسکینسون ثبیت اتریوم را یک پیاده‌سازی PoS معیوب خواند و ادعا کرد که سهامداری در درازمدت مشکلاتی را برای شبکه ایجاد می‌کند.

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو و یکی از بنیانگذاران بلاک چین اتریوم، با توسعه دهندگان اتریوم بر سر اجرای اجماع اثبات سهام (PoS) از طریق Merge وارد جنگ لفظی شد.

روز یکشنبه، ایوان ون نس، سرمایه‌گذار Web3، نظری نامطلوب را به اشتراک گذاشت که ادعا می‌کرد Ethereum Merge می‌توانست زودتر ارسال شود. ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، با نظرات ون نس موافقت کرد و گفت که آنها باید PoS مبتنی بر زنجیره NXT را پیاده سازی می کردند.

هاسکینسون به این گفتگو ملحق شد و ادعا کرد که توسعه دهندگان اتریوم باید پروتکل سفید برفی را برای اطمینان از انتقال سریعتر به اجماع اثبات سهام (PoS) پیاده سازی می کردند.

سفید برفی یکی از اولین پروتکل هایی است که مدارک رسمی و سرتاسر امنیت را برای یک سیستم PoS و یک پروتکل ارائه می کند. هاسکینسون سال ها از این موضوع حمایت کرده است. با این حال، پاسخ هاسکینسون قوطی از کرم ها را باز کرد که بعداً منجر به بحث داغ بین بنیانگذار کاردانو و ون نس و سایر توسعه دهندگان اتریوم شد.

هاسکینسون ادعا کرد که ایده‌های او در مورد به‌روزرسانی‌های فنی شبکه اتریوم از سال 2014 هنوز بهتر از آنچه که شبکه اتریوم برای ارسال Merge ارتقا داده است، باقی می‌ماند. ون نس سریع یادآوری کرد هاسکینسون می‌گوید که او ظرف شش ماه از اتریوم اخراج شد و دلیل آن رفتار ضعیف و عدم مشارکت فنی مهم بود.

مربوط: ارتقاء Cardano Vasil با تمام “شاخص های جرم بحرانی” به دست آمده آماده است

اوایل روز دوشنبه، هاسکینسون در یک موضوع توییتی، توسعه‌دهندگان اتریوم را به نادیده گرفتن Ouroboros (یک بلاک چین PoS ایمن و اولین پروتکلی که بر اساس تحقیقات بررسی‌شده همتا ساخته شده است) در طول پنج سال گذشته متهم کرد. او همچنین ادعا کرد که نسخه فعلی ارتقاء PoS آن با شرط بندی نگهداری، طراحی بدی است.

هادسون جیمسون، توسعه‌دهنده هسته اتریوم، ادعاهای هاسکینسون در مورد اجرای پروتکل Ouroboros را رد کرد. او حتی گفت که توسعه دهندگان اتریوم عمدتاً به دلیل “نگرش و اقدامات او به عنوان چهره کاردانو” از کاردانو متنفر بودند.

جیمسون سپس به هاسکینسون بدرفتاری‌اش با انجمن کلاسیک اتریوم را یادآوری کرد و از او خواست که بازی قربانی را کنار بگذارد.

هاسکینسون به خاطر برداشت های داغش از پروژه قبلی خود شناخته شده است و جنگ لفظی بین دو جامعه چیز جدیدی نیست. با این حال، با توجه به اینکه هر دو بلاک چین تحت یک ارتقای مهم در شبکه خود هستند، تبادل اخیر بین دو طرف، قطع ارتباط بین جوامع بلاک چین را برجسته می کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس