ارزش Terra Classic (LUNC) به دنبال بزرگترین سقوطی که تا به حال در فضای کریپتو دیده شده بود به زیر صفر سقوط کرد. این ارز دیجیتال از “مرگ” خودداری کرده بود و در عوض در میان سرمایه گذاران ارز دیجیتال که سعی در کسب درآمد سریع از این ارز دیجیتال بسیار نوسان دارند، مورد توجه قرار گرفته است. با این حال، حتی با وجود پمپ های متعدد، سرمایه گذاری در LUNC ممکن است به دلیل تعدادی از عوامل، سرمایه گذاری خوبی نباشد که برخی از کاربران انتظار دارند.

عدم قطعیت در کمپ ترا

پس از سقوط شبکه Terra که باعث شد کاربران میلیاردها دلار از دست بدهند، دو کوون بنیانگذار Terra و دیگران اقدام به ساخت توکن دیگری کردند که در اختیار دارندگان قرار گرفت. اما حتی این ارز دیجیتال جدید نیز با مشکل مواجه شده است.

بیشتر مسائل مربوط به پرونده علیه دو کوون، بنیانگذار ترا و سایر همکارانش است. پس از آن که مقامات کره جنوبی حکم بازداشت او را صادر کردند، تعقیب برای یافتن بنیانگذار افزایش یافت. حتی با وجود اینکه کوون به پلتفرم رسانه اجتماعی توییتر رفته بود تا از پرونده خود دفاع کند و گفته بود که از دست مقامات فراری نیست، مقامات کره جنوبی با ادعای او مبنی بر اینکه نتوانسته اند به کوون دسترسی پیدا کنند، مقابله کرده بودند.

پلیس سنگاپور همچنین تأیید کرده بود که بنیانگذار Terra دیگر در این کشور نیست، جایی که اوایل سال به آنجا نقل مکان کرده بود. سپس در روز دوشنبه 5 شهریور تایید شد که پلیس بین الملل (اینترپل) برای بنیانگذار اخطار قرمز صادر کرده بود.

این اخطار قرمز به این معنی است که هر کجا که Kwon باشد، اینترپل از مجریان قانون محلی برای دستگیری او هزینه خواهد گرفت. حتی با وجود اینکه کوون ادعا کرده بود که با مقامات همکاری کامل دارد، مقامات کره جنوبی گفتند که او به هیچ وجه همکاری نکرده است، از این رو حکم های بازداشت متعدد صادر شده است.

Terra Classic (LUNC) یک ایده بد است

با مشکلاتی که همچنان گریبانگیر شبکه Terra و بنیانگذاران آن است، ارز دیجیتال بسیار ناپایدار بوده است. این حتی با این واقعیت بدتر می شود که در حال حاضر دو توکن وجود دارد و LUNA ثابت کرده است که از بین این دو نشانه پایدارتر است.

در حال حاضر، LUNC یک نشانه قمارباز است و کسانی را که اساساً مانند یک کازینو در بازار بازی می کنند، جذب کرده است. این عدم اعتقاد طولانی مدت باعث می شود که نشانه بازی بدی باشد، به خصوص برای کسانی که به دنبال نشانه ای برای نگه داشتن آن هستند.

روند بهبودی می تواند بسیار زیاد باشد، اما نزول ها نیز همینطور است. به عنوان مثال، در حالی که بقیه بازار در هفت روز گذشته شاهد افزایش جزئی بوده است، قیمت LUNC در این مدت 25 درصد کاهش یافته است. LUNC در 24 ساعت گذشته بیش از 10 درصد زیان را ثبت کرده است.

قیمت LUNC به خبر صدور حکم بازداشت دو کوون واکنش منفی نشان داده است. اکنون، با درگیر شدن اینترپل، موضوع این است که کوون چه زمانی دستگیر شود، نه اینکه آیا دستگیر شود. زمانی که این اتفاق بیفتد، قیمت Terra Classic احتمالاً کمتر از زمان خرابی شبکه کاهش می یابد.

Featured image from Finbold, charts from TradingView.com

دنبال کردن بهترین Owie در توییتر برای بینش های بازار، به روز رسانی ها، و گاه به گاه توییت های خنده دار…

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر