• Solana (SOL) از نظر ارزش کل بازار در رتبه 4 در CoinMarketCap قرار دارد.
  • بر این اساس کاردانو (ADA) به رتبه 6 سقوط می کند.
  • هر دو نشانه همچنان نشانه های صعودی را نشان می دهند.

تنش ها در فضای کریپتو بالا است زیرا توکن بومی Cardano ADA با توجه به ارزش بازار به رتبه ششم سقوط می کند. این به دلیل شکست سولانا (SOL) با شکست رکوردهای ارزش بازار خود برای کسب رتبه چهارم رخ داد.

در جزئیات، SOL در رتبه 4 قرار دارد CoinMarketCap قرار دارد و ADA به رتبه 6 سقوط کرده است. لازم به ذکر است، Tether بین این دو در رتبه 5 قرار دارد. در زمان نگارش، SOL دارای ارزش کل بازار 71,998,409,069 دلار است. در همین حال، ارزش کل بازار ADA 67,845,924,124 دلار است.

واضح است که رقابت در اینجا شدید است. در حالی که هر دو توکن در نمودارها عملکرد خوبی دارند، واضح است که SOL عملکرد بهتری دارد. برای برجسته کردن، قیمت Solana (SOL) در حال حاضر 238.74 دلار است و حجم معاملات آن 5,317,413,472 دلار است.

در واقع، سولانا تلاش های بزرگی را در فضای کریپتو فتح کرده است. برای نام بردن از چند مورد، SOL وارد بازار FTX.US NFT شد . علاوه بر این، Crypto.com با Solana یکپارچه شده است . البته بزرگترین نکته برجسته این است که SOL بالاترین قیمت خود را در 247.62 دلار ثبت کرد.

در همین حال، ADA کاردانو نیز عملکرد خوبی دارد . در حال حاضر، قیمت Cardano (ADA) 2.04 دلار است و حجم معاملات آن 4,372,699,695 دلار است. فراموش نکنیم، جامعه ADA یکی از اختصاصی ترین جوامع موجود است. در واقع، مدیر عامل و بنیانگذار آن به طور مداوم در حال به روز رسانی جامعه است .

چارلز هاسکینسون اخیراً در صحبت از جامعه صحبت کرد زیرا احساس می کرد FUD زیادی در فضای رمزنگاری وجود دارد. به طور خاص، FUD در مورد ADA و پیشرفت کند آن بود. در این مورد، هاسکینسون می گوید که کاردانو هرگز نقطه عطفی را از دست نداده است.

برای روشن بودن، او می گوید که پیشرفت کاردانو منعکس کننده چیزی است که در نقشه راه سفید پیپر آن وعده داده شده بود. علاوه بر این، او قول داد که کاردانو به ساخت، ارتقا و استقرار طبق برنامه ادامه خواهد داد.

برای افزودن به آنچه او گفت، پروژه های کاردانو نیز همین حس را دارند. آنها قویاً معتقدند که پیشرفت در این بخش با اتصال به یکدیگر حاصل خواهد شد. اکثر پروژه های Cardano در حال حاضر در حال انجام هستند و امیدوارند همگام با شبکه و به روز رسانی های آن رشد کنند.

به طور خاص، یکی از بنیانگذاران سرمایه گذاری مخاطره آمیز مطمئن است که قیمت ADA می تواند به 10 دلار برسد . با این اعلامیه، جامعه کریپتو مشتاقانه منتظر افزایش قیمت دیگری برای ADA است. شاید این لحظه ای باشد که ADA بتواند رتبه بالاتر خود را پس بگیرد.

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

منبع