اکوسیستم NFT تزوس در سال گذشته به دلیل هزینه کم ضرب و بهره وری انرژی مورد توجه زیادی قرار گرفت.

کاربران Shopify با مشارکت جدید به NFT های Tezos دست پیدا می کنند


بلاک چین تزوس با پلتفرم اتوماسیون Web3 تاکو همکاری کرد تا به کاربران Shopify اجازه دهد از طریق برنامه وفاداری NFT Taco به توکن های غیرقابل تعویض Tezos (NFT) دسترسی داشته باشند. غول تجارت الکترونیک خود را به عنوان یک شرکت در حال رشد تثبیت کرده است مقصدی برای برندهایی که به دنبال تعامل با Web3 هستند.

برنامه Taco به برندها اجازه می دهد تا راه حل های Web3 مانند NFT را برای افزایش تعامل با مشتریان ثبیت کنند و پلتفرم های تجارت الکترونیک مانند Shopify از افزونه های برنامه Taco برای ارائه این خدمات به بازرگانان خود استفاده می کنند.

برنامه های وفاداری NFT به برندها در تقویت پیوندهای خود با مصرف کنندگان، افزایش تعامل و حفظ مشتری کمک می کند. جدیدترین ثبیت NFT های Tezos به بلاک چین کمک می کند تا از NFT های خود برای پاداش دادن به مشتریان متعهد با پیشنهادات، تخفیف ها و تجربیات ویژه استفاده کند.

با جدیدترین ثبیت Tezos در برنامه Taco، تاجران Shopify در همه جا اکنون روش جدیدی برای تعامل با مشتریان و اتصال به جامعه در حال گسترش Tezos NFT دارند.

در اوایل ماه ژوئن، Shopify یک سیستم پاداش جدید به نام Tokengate را تحت ابتکار اتصال به مصرف کننده خود اعلام کرد. دروازه توکن مجاز است شرکای تجاری را انتخاب کنید تا کالاهای انحصاری را برای سهامداران NFT عرضه کنند. غول تجارت الکترونیک جزو اولین کسانی بود که بیت کوین و پرداخت های لایتنینگ روی پلتفرم آن.

مربوط: من یونایتد از Tezos به عنوان شریک رسمی Web3 و کیت آموزشی خود استفاده می کند

معماری کم مصرف Tezos که با ضرب NFT مقرون به صرفه و کارمزدهای پایین تراکنش اضافه شده است، جامعه NFT متنوعی از هنرمندان، کلکسیونرها و سازندگان را از سراسر جهان به این پلتفرم جذب کرده است. بهره وری بالای انرژی تزوس آن را به پلتفرم مورد استفاده برای ثبیت NFT تبدیل کرده است، به عنوان مثال، غول بازی Ubisoft NFT های Tezos را یکپارچه کرده است برای جوایز بازی خود در پایان سال 2021.

تزوس، یک بلاک چین اثبات سهام، به لطف بازار رو به رشد NFT، افزایش قابل توجهی در فعالیت های زنجیره ای و معاملات قراردادهای هوشمند به ثبت رساند. این پلتفرم روزانه 50000 تراکنش در سه ماهه اول سال 2022 ثبت کرد که کمتر از 10000 تراکنش در روز در ژانویه 2021 بود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر