به گفته مدیر عامل، صرافی خیلی سریع رشد کرد تا بتواند اکوسیستم کریپتو در حال رشد را تطبیق دهد.

کراکن در تلاش برای زنده ماندن در زمستان کریپتو، نیروی کار خود را 30 درصد کاهش می دهد


صرافی ارزهای دیجیتال کراکن اعلام کرد در 30 نوامبر، “یکی از سخت ترین تصمیم ها” را برای کاهش نیروی کار جهانی خود به میزان 1100 نفر گرفته است که تقریباً 30٪ از کل نیروی کار خود را در شرایط فعلی بازار تشکیل می دهد.

به گفته جسی پاول، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران، کراکن مجبور شد نیروی کار خود را به دلیل رشد سریع اکوسیستم کریپتو سه برابر کند و عقب نشینی فعلی اندازه تیم شرکت را به جایی که ۱۲ ماه پیش بود برمی گرداند. پاول در توییتی به اشتراک گذاشت؛ ماکرو قبلاً سخت بود و ما مقاومت کردیم، اما مشکلات اخیر صنعت، خوش‌بینی کوتاه‌مدت را در مورد محدودیت کریپتو کاهش داد.»

حجم معاملات کمتر و ثبت نام مشتریان کمتر در میان شرایط آشفته بازار به تصمیم کراکن برای کاهش هزینه‌های خود، با کند کردن تلاش‌های استخدام و اجتناب از تعهدات بازاریابی بزرگ، کمک کرده است.

به گفته این صرافی، این تغییرات «برای حفظ کسب‌وکار در درازمدت و در عین حال ادامه ساختن محصولات و خدمات در سطح جهانی در حوزه‌های انتخابی که بیشترین ارزش را برای مشتریان ما می‌افزاید» ضروری است.

این شرکت نشان داد که به کارکنانی که رها می‌شوند بسته‌ای مناسب از کار داده شده است که شامل: حقوق جدایی که 16 هفته حقوق پایه، پاداش عملکرد، چهار ماه پوشش مراقبت های بهداشتی از جمله مشاوره، حمایت از مهاجرت، و همچنین حمایت شغلی و بسیاری از مزایای دیگر را پوشش می دهد.

مطالب مرتبط: قانونگذار ایالات متحده صرافی های بزرگ ارز دیجیتال را در مورد حمایت از مصرف کننده در میان ریزش FTX زیر سوال می برد

اوایل امسال در ژوئن، کراکن اعلام کرد که به استخدام بیش از 500 نقش در بخش های مختلف ادامه خواهد داد در میان رکود بازار. تلاش‌های استخدام شرکت قبلاً کاملاً در تضاد بود اعلامیه های اخراج شدید از شرکت های بزرگ بلاک چین مانند Coinbase، BlockFi و غیره.

کراکن در حمایت از تصمیم برای ادامه افزایش کارکنان خود در اوایل سال جاری گفته بود:

ما برنامه استخدام خود را تعدیل نکرده‌ایم و قصد نداریم هیچ اخراج‌ای انجام دهیم. ما بیش از 500 نقش را در طول سال باقیمانده داریم و معتقدیم که بازارهای نزولی در از بین بردن متقاضیانی که به دنبال تبلیغات از طرف باورمندان واقعی در مأموریت ما هستند، فوق العاده هستند.”

با این حال، اخراج های فعلی تصویر متضادی از اظهارات مدیرعامل در ماه ژوئن را نشان می دهد، جایی که او از فرصت استفاده کرد. شلیک به سمت “فعالان بیدار” فرضی در حالی که در مورد تصمیم شرکت برای استخدام صدها کارمند جدید بحث می شود.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو 2022

لینک منبع خبر