تحلیل بیت کوین پیش بینی می کند افزایش قیمت بیت کوین به این بستگی دارد که آیا می توان دو میانگین متحرک طولانی مدت را برای حمایت تغییر داد یا خیر.

گاوهای بیت کوین باید این 2 سطح را پس بگیرند زیرا «تقاطع مرگ» همچنان در حال ظهور است


بیت کوین (بیت کوینتجزیه و تحلیل جدید می گوید، برای تایید “شکست ماکرو” با یک تست مقاومت در برابر پایین رفتن یا شنا مواجه می شود.

در یک توییت در 2 فوریه، منابع مانیتورینگ زنجیره‌ای Material Indicators سطوح مهم را علامت‌گذاری کردند تا پس از افزایش بیت‌کوین/دلار آمریکا به بالای 24000 دلار، به پشتیبانی تبدیل شوند.

قیمت بیت کوین برای نمایش خط روند رو به افزایش است

در چیزی که در نهایت برای گاوهای بیت کوین یک موهبت بود، فدرال رزرو ایالات متحده آنچه را که معامله گران ریسک پذیر بود ارائه کرد. می خواست بشنود در 1 فوریه

با استفاده از واژه “کاهش تورم” رئیس جروم پاول، امیدها بلافاصله شروع به شرط بندی روی افزایش نرخ بهره کردند که زودتر به پایان برسد و شرایط پولی راحت تر به جای خود بازگردد.

خلق و خوی در سراسر کریپتو قابل لمس بود، با اقدامات قیمت بیت کوین که افت اولیه را معکوس کرد تا بالاترین قیمت های شش ماهه 24250 دلاری را در Bitstamp مشاهده کند.

در حالی که اصلاحات بعدی باعث شد تا بزرگترین ارز دیجیتال حدود 500 دلار کاهش پیدا کند، اما از آن زمان به بعد، روحیه سرزنده باقی مانده است.

با این حال، برای تداوم روزهای خوب، Material Indicators معتقد است که BTC/USD اکنون باید با دو خط روند مقابله کند، که در بیشتر سال 2022 مقاومت ایجاد کرده اند.

این‌ها میانگین‌های متحرک 50 و 200 هفته‌ای (WMA) هستند، و تا کنون، خریداران حتی در آزمایش مجدد آن‌ها شکست خورده‌اند، چه رسد به اینکه آنها را برای حمایت از آن برگردانند.

50WMA و 200WMA در حال حاضر به ترتیب 25345 دلار و 24837 دلار هستند. Cointelegraph Markets Pro و TradingView تایید می کند.

در بخشی از تفسیر آمده است: «باید میانگین متحرک مهم را برای تأیید شکست یا تقلبی ماکرو آزمایش کرد.

نمودار همراه، وضعیت دفتر سفارش بایننس را در آن زمان نشان می‌دهد، با تغییر مقاومت بالاتر تا امکان افزایش قیمت لحظه‌ای همراه با آن وجود داشته باشد. به عنوان Cointelegraph گزارش شده است، این پدیده ای است که قبلاً قبل از رویداد فدرال رزرو وجود داشت

نمودار مشروح داده های دفترچه سفارش BTC/USD (Binance). منبع: شاخص مواد/ توییتر

در ادامه، Material Indicators افزایش بعدی قیمت BTC را به‌عنوان «گله خریداران از طریق دروازه» در غیاب فشار مقاومتی توصیف کرد.

وی افزود: چه به کشتارگاه منتهی شود یا به خانه حراج TBD در 50WMA و 200WMA.

“علائم برجسته” و “کارت های وحشی”

در حال حاضر، BTC/USD بیش از هر زمان دیگری زیر 200WMA خرج کرده است، یک جنبه مهم از بازار نزولی آن در سال 2022 که آن را از سایرین در تاریخ خود متمایز کرد.

مربوط: بهترین ژانویه از سال 2013؟ 5 نکته ای که در این هفته در بیت کوین باید بدانید

علاوه بر این، دو WMA در حال تمرکز هستند و در حال شکل گیری چیزی هستند که به عنوان “صلیب مرگ” شناخته می شود، جایی که 50WMA در حال ریزش از زیر 200WMA عبور می کند.

اگر این اتفاق بیفتد، تحلیلگران نگرانند که ممکن است منجر به نزولی تازه شود، همانطور که قبلاً در مورد رویدادهایی در بازه های زمانی پایین تر اتفاق افتاد.

کیت آلن، یکی از بنیانگذاران Material Indicators، “بدون شک دارایی های ریسک همبستگی داشته اند، اما BTC در ژانویه TradFi را با افزایش 40 درصدی انجام داد.” نظر داد قبل از فدرال رزرو

اکنون، SPX دارای یک تاپ سه گانه در ماهنامه است و BTC به سمت صلیب مرگ در هفته نامه می رود. اینها نشانه های بزرگی هستند، اما FED، FANG و بازار کار با کارت های وحشی برخورد می کنند.

نمودار کندل 1 هفته ای بیت کوین/دلار (Bitstamp) با 50، 200 مگاپیکسل. منبع: TradingView

دیدگاه ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسندگان است و لزوماً منعکس کننده یا نماینده دیدگاه ها و نظرات Cointelegraph نیست.


این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر