طبق گزارش‌ها، چند معامله برای تبلیغات کریپتو در Super Bowl امسال انجام شده بود که پس از فروپاشی FTX از بین رفت، اما حداقل یک پروژه NFTs را ارائه می‌کند.

گزارش: معاملات تبلیغات کریپتو برای Super Bowl LVII پس از ریزش FTX از هم پاشید


بر اساس گزارش‌ها، طرفدارانی که در 12 فوریه شاهد رویارویی سران کانزاس سیتی در برابر فیلادلفیا ایگلز در Super Bowl LVII هستند، مانند سال 2022 شاهد تبلیغات فراوانی برای شرکت‌های ارزهای دیجیتال نخواهند بود.

بر اساس گزارش 6 فوریه آسوشیتدپرس، آنجا داشته است چهار معامله احتمالی با شرکت‌های ارز دیجیتال برای تبلیغات بازرگانی با هزینه‌های تقریباً 6 تا 7 میلیون دلاری در Super Bowl سال 2023 بود که همه آنها پس از تشکیل پرونده ورشکستگی FTX در نوامبر از بین رفتند. مارک ایوانز، معاون اجرایی فروش تبلیغات فاکس اسپورت، گفته است که در 12 فوریه، زمانی که تقریباً 100 میلیون نفر می‌توانند در بازی فوتبال حضور داشته باشند، شرکت‌های بزرگ ارزهای ارز دیجیتال «نفر نمایندگی» خواهند داشت.

در جریان Super Bowl LVI در سال 2022، شرکت هایی از جمله FTX، eToro، کریپتو.com و Coinbase تبلیغات خود را آغاز کردند. آگهی بازرگانی FTX، که تقریباً 9 ماه قبل از اعلام ورشکستگی شرکت در فصل 11 و متهم شدن سام بنکمن-فرید، مدیر عامل سابق به کلاهبرداری، پخش شد. لری دیوید کمدین برجسته به مشتریان می گوید: «از دست ندهید» کریپتو.

دیوید بعدها بود شامل یک دعوای حقوقی دسته جمعی می شود با این ادعا که او مبادله ارز دیجیتال را بدون انجام هرگونه بررسی لازم برای سرمایه گذاران تبلیغ کرده است. افراد مشهور دیگری که از شرکت‌های ارز دیجیتال از جمله مت دیمون – برای کریپتو.com – و ستاره تنیس نائومی اوزاکا – برای FTX حمایت کردند – به همین ترتیب با انتقاد کاربران روبرو شده‌اند.

علیرغم گزارش AP، استارتاپ بازی Limit Break اعلام کرد در 6 فوریه یک تبلیغ تعاملی را در طول Super Bowl LVII پخش خواهد کرد که در آن قصد دارد توکن‌های غیرقابل تعویض با مضمون اژدها یا NFTها را به شما بدهد. این تبلیغ ظاهراً یک فرد مشهور را نشان نخواهد داد، بلکه شامل یک کد QR برای اسکن بینندگان است.

مربوط: تام بردی و دیگر افراد مشهور در دعوای عمومی علیه FTX

بسیاری از مقامات جهانی تبلیغات کریپتو را در پی ریزش بازار 2022 هدف قرار داده اند و شرکت هایی از جمله FTX، Voyager Digital، BlockFi و Celsius Network اعلام ورشکستگی کرده اند. کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده گزارش داده است تحقیقاتی را باز کرد به چندین شرکت ارز دیجیتال به دلیل “تخلفات احتمالی در مورد دارایی های دیجیتال.” در ژانویه، رئیس بانک مرکزی ایرلند نیز گفت که او این کار را انجام خواهد داد. حمایت از قانون ممنوعیت تبلیغات پروژه های ارز دیجیتال برای جوانان

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر