گزارش ها حاکی از آن است که پلیس کره اولین نفر را که در ریزش Terra نقش داشته است، دستگیر کرده است

رئیس تیم تجاری Terraform Labs بخشی از حلقه داخلی Do Kwon بود.

بعد از ماه ها تحقیق طبق گزارش ها، پلیس کره جنوبی بدون هیچ دستگیری و مجرم اصلی متواری و متواری شدن مجریان در توییتر، اولین فردی را که در فروپاشی اکوسیستم بلاک چین Terra دخیل بود دستگیر کرده است.

اخبار مربوط به دستگیری یو مو، رئیس تیم تجاری Terraform Labs، ظاهر شد در رسانه های کره ای در 6 نوامبر، بعدها دادستان منطقه چوی سونگ کوک تایید شده اطلاعات به Forkast.

دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول در 5 نوامبر حکمی را برای یو صادر کرد که طبق گزارشات، او را به نقض قانون بازار سرمایه و کلاهبرداری از طریق دستکاری قیمت بازار استیبل کوین TerraUSD (UST)، که اکنون به عنوان TerraUSD Classic شناخته می شود، متهم کرد. USTC). مقامات جزئیات دستگیری مانند زمان یا د را فاش نکردند

حکم دستگیری یو من بوددر سپتامبر صادر شد – اعتقاد بر این است که مدیر اجرایی بخشی از حلقه داخلی بنیانگذار Terra، Do Kwon است. در 26 سپتامبر اینترپل اخطار قرمز صادر کرد، “درخواست از مجریان قانون در سراسر جهان برای یافتن و دستگیری موقت فردی در انتظار استرداد، تسلیم یا اقدامات قانونی مشابه” در Do Kwon.

مربوط: Terra می تواند میراث نظارتی مشابهی با Libra فیس بوک به جا بگذارد

در همین حال، سخنگوی آزمایشگاه Terraform ادعا کرد که کره جنوبی علیه مدیران ارشد این شرکت شکایت کرده است. سیاسی شده است و مدعی شد که دادستان ها تعریف امنیت را در پاسخ به فشار عمومی گسترش داده اند. ریزش اکوسیستم Terra به ارزش 40 میلیارد دلار در می 2022 منجر به ریزش بازار کریپتو شد که تقریباً یک تریلیون دلار از بازار کریپتو را از بین برد.

در حال حاضر، مقررات بازار سرمایه و اوراق بهادار الکترونیکی در کشور، تعریفی قانونی از اوراق بهادار غیراستاندارد منتشر شده از طریق بلاک چین ندارد. این کشور در حال حرکت به سمت تنظیم فضا با تنظیم کننده مالی خود، کمیسیون خدمات مالی است. تهیه دستورالعمل برای توکن های امنیتی تا پایان سال 2022.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس