در میان یکی از بدترین زمستان های کریپتو، نظرسنجی ها و تحقیقات نشان می دهد که اشتیاق به ارزهای دیجیتال همچنان بالاست.

افکار عمومی در مورد ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین به روند مثبت خود ادامه می دهد. نظرسنجی‌های The Ascent که در می 2022 انجام شد، نشان می‌دهد که کریپتو می‌تواند به یک نیروی سیاسی مهم در حال پیشرفت تبدیل شود.

تجزیه و تحلیل از نظرسنجی StarkWave که در در مارس 2022 مشخص شد که 53 درصد از پاسخ دهندگان آمریکایی معتقدند که ارزهای دیجیتال «آینده امور مالی» خواهد بود. در محدوده سنی 25 تا 34 سال، این رقم به 68 درصد افزایش یافت.

گزارش اواخر سپتامبر از شرکت VC Haun Ventures پیدا شد احساسی تا حدودی مشابه حتی در میان بازارهای نزولی برای تمام سال 2022. 72 درصد از دارندگان کریپتو در نظرسنجی که در یکی از چهار شهر بزرگ ایالات متحده زندگی می کردند، گفتند که دارایی های دیجیتالی دارند زیرا آنها خواهان یک سیستم اقتصادی هستند که دموکراتیک تر، عادلانه تر باشد و برای افراد بیشتری کار کند.»

قابل توجه – Haun Ventures نوشت، “رای دهندگان کمتر از نامزدهایی حمایت می کنند که در سر راه اینترنت غیرمتمرکز قرار دارند.” این یافته‌ها قابل توجه هستند زیرا ارز دیجیتالهایی مانند اتریوم و استیبل کوین‌ها به ایجاد DeFi کمک می‌کنند.

همانطور که احساسات عمومی نسبت به ارزهای دیجیتال گرمتر می شود، به طور شگفت انگیزی، برخی از دولت های ملی ممکن است خیلی از آنها عقب نباشند. به عنوان مثال، رئیس جمهور تازه منصوب شده کلمبیا، گوستاوو پترو، توضیح داد در سال 2021 چگونه “ارز مجازی اطلاعات خالص و در نتیجه انرژی است.”

به خشم برخی در پارلمان اروپا، تنظیم کننده های فرانسوی صرافی ارز دیجیتال Binance را تایید کرد در می 2022.

آیا ایالات متحده آمریکا رهبر جهانی در مقررات ارز دیجیتال خواهد بود؟

برخی از گمانه زنی‌های دولت‌های ملی ممکن است به ایالات متحده در مورد نحوه رسیدگی به ارزهای دیجیتال نگاه کنند. قابل ذکر است، دو سناتور آمریکایی قانون نوآوری مالی مسئول را در اوایل ژوئن 2022 اعلام کردند که پیشنهاد می کند فهرستی طولانی از مقررات کریپتو و تلاش برای روشن کردن سوالات طولانی در مورد نحوه مدیریت صنعت.

این قانون تنها چند ماه پس از آن تصویب شد که جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، اولین فرمان اجرایی ارز دیجیتال را در نوع خود اعلام کرد، که پیشروی یک «رویکرد کل دولت» به سمت مقررات است.

در یک برگه اطلاعات همراه، کاخ سفید اذعان کرد که کریپتو اینجا برای ماندن است و این “… دارایی های دیجیتال همچنین می توانند فرصت هایی را برای نوآوری و رقابت آمریکا فراهم کنند و شمول مالی را ارتقا دهند.” یک چارچوب دقیق تر در سپتامبر 2022 دنبال شد، علامت گذاری پاییز 2022 شلوغ برای فعالیت متمرکز بر ارز دیجیتال در راهروهای واشنگتن دی سی

در اوایل اکتبر، سناتورهای سینتیا لومیس و مارشا بلکبرن قانون به اشتراک گذاری اطلاعات امنیت سایبری را اصلاح کردند، که در صورت تصویب، همچنین فرصت ها را باز کند برای شرکت های متمرکز بر ارز دیجیتال تهدیدات سایبری را به طور مستقیم به سازمان های دولتی گزارش کنند.

تقریباً در همان زمان، سناتور بیل هاگرتی قانون شفافیت تجارت دیجیتال سال 2022 را معرفی کرد. طراحی شده برای کمک به پوشش مبادلات کریپتو از اقدامات اجرایی “بعضی” SEC.

مقررات ارز دیجیتال مدت هاست که موضوعی بحث برانگیز بوده است. با این حال، بسیاری استدلال می کنند که برای کمک به جذب کاربران بیشتر به فضا و تبدیل دنیای دارایی دیجیتال پر جنب و جوش به یک موتور اقتصادی مهم تر، به وضوح نیاز است.

چرا مقررات می تواند بزرگترین سوخت موشک برای دنیای ارز دیجیتال باشد؟

همکار ارشد موسسه بروکینگز، آرون کلاین ادعا می کند این مقررات متمرکز بر ارز دیجیتال که تعادل مناسب را ایجاد می کند می تواند به محافظت از سرمایه گذاران بلندمدت کمک کند، به شرکت های ارز دیجیتال در نوآوری و کاهش تقلب کمک کند.

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار ONANA در مارس 2022 استدلال کرد که ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال در آن زمان می تواند در عرض دو سال دو برابر شود اگر مقررات موفقیت آمیز کریپتو در ایالات متحده اجرایی شود.

امارات متحده عربی و فیلیپین قبلاً برای تصویب قانونی کار کرده‌اند که نظارت نظارتی آشکاری را فراهم می‌کند – فرصت‌هایی را برای ایجاد «اکوسون‌ها» که در آن واحدهای متمرکز بر بلاک‌چین و ارز دیجیتالها فراهم می‌کند. می تواند راه اندازی و آزمایش کند در محیطی مناسب برای کسب و کار

ماهیت فرامرزی ارزهای دیجیتال به این معنی است که هر رویکرد نظارتی صحیحی نیاز به انسجام بین دولت‌ها، مقامات دولتی، متخصصان صنعت خصوصی و کارشناسان ارزهای دیجیتال دارد.

نهادهایی مانند شبکه P3 با متحد کردن مقامات بخش دولتی و خصوصی برای درک اینکه چگونه فناوری مخرب می تواند از اهداف آنها در زمینه شبکه های پایدار حمایت کند، به کار در جهت “پرداختن به سوال کریپتو” ادامه دهید.

شبکه P3 با شمارش رهبران صنعت مانند Solidus Labs، IOHK و Prime Trust به عنوان مشارکت‌کنندگان، میزگردهای ارز دیجیتال خاص منطقه را با دسترسی به گروه مشاوره فناوری کنگره ایالات متحده ارائه می‌کند که توصیه‌هایی را به کمیته‌ها، شرکت‌ها و کشورهای دارای فرصت‌های سرمایه‌گذاری از طریق بازوی سرمایه‌گذاری شبکه P3 ارائه می‌کند. P3 Captal.

با مراجعه به شبکه P3 درباره پلت فرم رهبری فکری مبتنی بر میامی بیشتر بدانید سایت اینترنتی.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر