در حالی که وزارت خزانه داری بریتانیا بر رویکرد لیبرال تأکید دارد، استرالیا با طبقه بندی عمیق همه دارایی های ارز دیجیتال شده پیش می رود.

استرالیا و بریتانیا تصویر بزرگ خود را از ارز دیجیتال به اشتراک می گذارند: قانون رمزگشایی، 31 ژانویه تا فوریه.  6


طرح کلی رژیم نظارتی خدمات مالی آینده برای کریپتو در بریتانیا طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می دهد، از گرفتاری های استیبل کوین های الگوریتمی به توکن های غیر قابل تعویض و عرضه اولیه سکه. و مطمئناً خبر خوبی برای صنعت است، زیرا مقررات آتی ممنوعیتی برای استیبل کوین های الگوریتمی یا الزامات بیش از حد برای اشتراک گذاری داده برای اپراتورهای دارایی دیجیتال پیشنهاد نمی کند.

مقاله مشاوره استرالیا در مورد “نقشه برداری نشانه” گامی اساسی در دستور کار اصلاحات چند مرحله ای دولت برای تنظیم بازار است. بر اساس روش “عملکردی” و فناوری خنثی، مقاله چندین تعریف اساسی ارائه می دهد برای همه چیزهای ارز دیجیتال طبقه بندی آن از چهار نوع محصول مرتبط با ارز دیجیتال شامل خدمات دارایی ارز دیجیتال، دارایی های ارز دیجیتال واسطه، توکن های شبکه و قراردادهای هوشمند است.

و بیایید هنگ کنگ را فراموش نکنیم، جایی که مقامات پولی محلی خلاصه ای از مشاوره را صادر کرده اند. برخلاف انگلستان، ممنوعیتی را پیشنهاد می کند در مورد عملیات استیبل کوین های الگوریتمی در کشور.

نه هر هفته، دو حوزه قضایی اصلی تقریباً به طور همزمان دیدگاه خود را در مورد نحوه تنظیم ارز های دیجیتال در سال های آینده ارائه می دهند. ظرف سه روز، خزانه داری بریتانیا و استرالیا اوراق مشاوره خود را به ترتیب شامل 80 و 60 صفحه به اشتراک گذاشتند.

SEC در مورد ادعای امنیتی در پرونده LBRY توافق می کند

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به طور سابقه ای اعتراف کرد که فروش توکن های LBRY Credits (LBC) در بازار ثانویه یک اوراق بهادار محسوب نمی شود. در چیزی که بسیاری آن را پیروزی کل صنعت کریپتو در برابر مقررات بیش از حد SEC توسط اجرا می‌خواندند، وکیل جان دیتون در طول جلسه استیناف به بحث عمده‌ای رسید. حکم این پرونده برای بسیاری از جامعه ارز دیجیتال، به ویژه XRP آرامش بخش بود.XRP) دارندگان، زیرا ریپل در حال حاضر با دعوای اوراق بهادار از سوی SEC بر سر فروش توکن های XRP مواجه است.

به خواندن ادامه دهید

بدهکاران FTX به دنبال احضاریه برای حلقه داخلی سام بنکمن-فرید هستند

در حالی که روند ورشکستگی ادامه دارد، FTX و طرف های تحت تاثیر درخواست احضاریه برای اطلاعات و اسناد از بستگان نزدیک مدیرعامل سابق کرده اند. سام بنکمن-فرید. درخواستی که در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده برای ناحیه دلاور ارائه شده است به دنبال به دست آوردن اطلاعات ارزشمند از افرادی مانند گابریل بنکمن-فرید و باربارا فرید، برادر و مادر بنیانگذار FTX است. بر اساس این پرونده، FTX و بدهکاران آن در حال تعقیب دارایی های دارایی متعلق به شرکت و سرمایه گذاران هستند.

به خواندن ادامه دهید

مشاور سابق بانک چین از پکن خواست تا در مورد ممنوعیت کریپتو بازنگری کند

هوانگ ییپینگ، یکی از اعضای سابق کمیته سیاست پولی در بانک خلق چین، معتقد است که دولت چین باید دوباره به این فکر کند که آیا ممنوعیت تجارت ارزهای دیجیتال در بلندمدت پایدار است یا خیر. این مقام سابق استدلال کرد که ممنوعیت دائمی کریپتو می‌تواند منجر به از دست رفتن فرصت‌های زیادی برای سیستم مالی رسمی شود، از جمله موارد مربوط به بلاک چین و توکن‌سازی.

به خواندن ادامه دهید

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر