• وکیل عمومی ریپل ادعا می کند که SEC با ارائه اتهامات اثبات نشده ای که به عنوان مقررات مخفی می شوند، بازارهای کریپتو را قلدری می کند.
  • این وکیل کمیسیون بورس و اوراق بهادار را به عدم ارائه شفافیت از طریق قوانین درست متهم می کند.
  • وکیل همچنین کنگره شرمن را در رابطه با دخالتش در پرونده SEC علیه ریپل مورد انتقاد قرار می دهد.

استوارت آلدروتی، مشاور عمومی ریپل، اظهار داشت که ایالات متحده کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) بازارهای کریپتو را با ارائه اتهامات اثبات نشده ای که به عنوان مقررات در ظاهر می شوند، قلدری می کند.

پیوند دادن آخرین او قطعه نظر آلدروتی که تمرکز SEC را بر روی اجرا به جای مقررات بررسی می کند، SEC را متهم می کند که شفافیت مورد نیاز شرکت ها را از طریق قوانین درست ارائه نمی دهد. در عوض، کارشناس حقوقی ادعا می کند که SEC بیشتر نگران پیامدهای قانونی تهدید کننده اقداماتی است که شرکت ها در غیاب مقررات مناسب انجام داده اند.

آلدروتی همچنین رویدادهای جلسه استماع نظارت کمیته فرعی خدمات مالی مجلس را که هفته گذشته برگزار شد، توضیح می دهد. علیرغم سیاست عدم بحث در مورد پرونده های اجرایی جاری، برد شرمن، نماینده رئیس کمیته فرعی، این اختیار را به خود گرفت تا در مورد پرونده SEC در مقابل ریپل بحث کند.

همین هفته گذشته، شبکه تجاری فاکس این خبر را منتشر کرد مبنی بر اینکه شرمن نماینده کنگره معتقد است SEC به راحتی در پرونده خود علیه ریپل پیروز خواهد شد. این نماینده کنگره همچنین افزود که با گری گنسلر، رئیس SEC در تماس بوده است. اما زمانی که وکیل ریپل قانونی بودن افشای شواهد را مطرح کرد، نماینده کنگره عقب نشینی کرد و فاکس را مسئول این ارتباط نادرست دانست.

در بخشی از مقاله آلدروتی آمده است:

دقیقاً به همین دلیل است که کنگره باید این آشفتگی را برطرف کند و یک چارچوب قانونی جامع برای کریپتو فراهم کند. دو پیشنهاد دوجانبه (قانون بورس کالای دیجیتال و قانون نوآوری مالی مسئول) که به دنبال تعیین خط بین اوراق بهادار و کالاها در فضای دارایی دیجیتال هستند، شروع خوبی هستند.

خلاصه ای کوتاه: در سال 2020، SEC از آزمایشگاه های ریپل به دلیل انتشار و فروش اوراق بهادار بدون مجوز، توکن های XRP، به عموم شکایت کرد. SEC و Ripple از آن زمان درگیر یک نبرد حقوقی شده اند و هر چند روز یک بار با پیچ و تاب های جدیدی به پرونده می پردازند.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر