خوب

Polkadot (DOT) – که به نظر می رسد از نظر معیارهای رسانه های اجتماعی و فعالیت های توسعه در یک خط پیروزی قرار دارد – اخیراً در حال عقب نشینی بوده است.

  • معیارهای DOT رسانه های اجتماعی nosedives
  • کاهش Polkadot در فعالیت توسعه دهندگان می تواند طعم بدی را در دهان سرمایه گذاران ایجاد کند
  • حجم NFT DOT در 24 سپتامبر به 1.64 میلیون کاهش یافت

آیا این افت ناگهانی در هر دو معیار فقط یک سکسکه موقت است یا می تواند یک سیگنال هشدار برای سرمایه گذاران باشد؟

با قضاوت در نمودار زیر، قیمت DOT از نظر فعالیت های توسعه در چند روز گذشته کاهش یافته است. تعجب آور است زیرا پولکادوت در هفته گذشته از سایر ارزهای دیجیتال پیشی گرفته است، اما به نظر می رسد اکنون قدرت خود را از دست داده است.

کاهش حجم اجتماعی DOT، حرکت نزولی ظاهر می شود

کاهش فعالیت‌های توسعه نشان‌دهنده کمبود توسعه‌دهندگانی است که روی Github کار می‌کنند. بدیهی است که این عدم فعالیت توسعه می تواند تأثیر منفی بر سرمایه گذاران بگذارد.

حجم اجتماعی DOT کاهش یافته است که احتمالاً می تواند باعث افزایش حرکت نزولی شود. قابل ذکر است که در چند روز گذشته میزان مشارکت در رسانه های اجتماعی DOT نیز کاهش یافته است. در ماه گذشته، معیارهای اجتماعی پولکادوت 12.6 درصد کاهش یافته است. علاوه بر این، احساسات وزنی آن نیز به زیر 0 رسیده است. این معیارهای زنجیره ای نشان می دهد که احساسات منفی در حال چرخش DOT هستند.

علیرغم اینکه DOT ​​به شدت نزولی به نظر می رسد، این ارز دیجیتال از نظر NFT پیشرفت چشمگیری داشته است. با این اوصاف، حجم NFT DOT از 364250 دلار در 26 آگوست به 1.64 میلیون دلار در 24 سپتامبر افزایش یافته است.

مطابق با CoinMarketCapقیمت DOT تا زمان انتشار 4.17 درصد افزایش یافته است یا در 6.50 دلار معامله می شود.

Chart: Santiment

Polkadot با Tether و دیگران همکاری می کند

Polkadot همچنین از نظر همکاری هایی مانند Tether در حال افزایش است. در 23 سپتامبر، تتر اعلام کرد که USDT را مستقیماً در Polkadot عرضه خواهد کرد. این همکاری ها در پی قانونی شدن عملیات DOT است.

علاوه بر این، Polkadot اخیراً Chainlink را نیز پذیرفته است که به پروژه‌های Polkadot اجازه می‌دهد تا از خوراک قیمت داده Chainlink استفاده کنند. از سوی دیگر، حتی اگر این همکاری ها به رشد و مقیاس پذیری برای DOT کمک کند، باز هم قیمت می تواند در کوتاه مدت کاهش یابد.

در سمت روشن تر، کاهش حجم DOT که در هفته گذشته 82.34 درصد کاهش یافته است، نشان می دهد که قیمت DOT می تواند برای بهبودی فوری محدود شود.

DOT total market cap at $7.28 billion on the daily chart | Source: TradingView.com

Featured image from کریپتوpolitan, Chart: TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر