در هفته‌ها و ماه‌های اخیر، فضاهای رمزنگاری و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) بدون شک مورد توجه قرار گرفته‌اند. 
این امر منجر به ایجاد مقدار زیادی از دارایی‌های بالقوه جدید برای سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان شده است که به طور یکسان از آن‌ها استفاده می‌کنند و بسیاری را به این فکر می‌اندازد: چه چیزی این سر و صدا را کاهش می‌دهد؟
وارد 
انجمن خودروهای کریپتوT هستند. 
7777 دارایی منحصر به فرد، که از بیش از 550 ویژگی طراحی شده با دست ایجاد شده است، به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
در ترکیب این گروه‌ها، این مجموعه وعده می‌دهد که در مقایسه با هر چیزی که امروز در بازار NFT وجود دارد منحصربه‌فرد باشد. 
این انجمن که توسط تیمی توسعه یافته است که دانش عمیقی در صنعت کریپتو و خودرو دارد، جامعه حول مجموعه ای از ۷۷۷۷ ماشین کریپتو شخصی و تصادفی تولید شده در بلاک چین Solana فرموله شده است.
با هر خودرویی که با زحمت از بیش از 550 ویژگی طراحی شده با دست ساخته شده است، نه تنها به دارندگان NFT صفات کمیاب و هیجان انگیز بی شماری وعده داده شده است. 
ترکیب ویژگی‌ها نیز به دارایی‌های کاملاً منحصربه‌فرد منجر می‌شود. 
سر، بنیانگذار انجمن خودروهای رمزنگاری، خاطرنشان می کند: «تیم تلاش کرده است تا به همه جوامع عاشق ماشین، مانند افسانه های JDM، صحنه یورو، اتومبیل های آمریکایی، و البته The Exotics پاسخ دهد. 
«همه می‌توانند در جزئیات آثار هنری ببینند که ما هیچ فضایی خالی از پس‌زمینه تا سایه رنگ بدنه، از انعکاس روی چراغ‌های جلو تا حتی تنوع چرخ‌ها خالی نگذاشتیم. 
من متواضعانه می گویم که این یکی از اولین NFT هایی است که در آن بسیار بعید است که کسی یک اثر هنری تولید شده “زشت” را بدست آورد.”
علاوه بر یک اثر هنری منحصر به فرد، هر دارنده NFT همچنین عضویتی را در The Society به دست خواهد آورد، گروهی که فقط برای دارندگان انحصاری است که در انجمن بزرگتر خودروهای کریپتو وجود دارد. 
برای دارندگان، عضویت دسترسی به هدایای انحصاری، ایردراپ، رویدادها، چت های خصوصی و موارد دیگر را باز می کند.
Sir می‌گوید: «تیم Crypto Car Society این مجموعه را توسعه داد زیرا ما می‌خواستیم یک جامعه باورنکردنی برای دارندگان این NFT ایجاد کنیم. 
«همه ما دو علاقه مشترک داریم – اتومبیل و رمزارز – و همه ما می خواهیم با راه اندازی چیزی بیش از موفقیت انجام دهیم. 
ما می‌خواهیم مزایا و رویدادهای بزرگی را برای دارندگان این NFT فراهم کنیم و همچنین برای افرادی که صرفاً به عنوان سرمایه‌گذاری خرید می‌کنند، این سرمایه‌گذاری را ارزشمند می‌کنیم. 
ما در این مسیر هستیم تا مسافت را طی کنیم، پس کمربند ایمنی خود را ببندید، کلاه ایمنی خود را بردارید و بیایید برای سواری آماده شویم!» 
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Crypto Car Society NFT، 
اینجا را کلیک 
کنید .
این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده می باشد و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد
منبع