این اتفاق افتاده است: شخصی برای ETF های Cramer در SEC ثبت نام کرده است

مدیریت سرمایه تاتل امیدوار است که یک ETF کوتاه به نام ETF کرامر معکوس (SJIM) و یک ETF طولانی به نام ETF بلند کرامر (LJIM) داشته باشد.

شرکت مشاوره مستقر در کانکتیکات، Tuttle Capital Management، یک دفترچه اولیه را برای دو صندوق جدید قابل معامله در بورس (ETF) به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارسال کرده است که حول محور شرط‌بندی علیه نکات سرمایه‌گذاری جیم کرامر است.

کرامر مجری برنامه Mad Money CNBC است و به یک میم محبوب در جامعه ارزهای دیجیتال و سهام تبدیل شده است که معتقدند او مهارت عجیبی در ارائه نکات سرمایه گذاری دارد. در نهایت بسیار دور از علامت.

که در ارتباط با کریپتویکی از نکات قابل توجه کرامر خرید کوین سهام کوین بیس بود که در آگوست سال گذشته 248 دلار «ارزان» بود. از آن زمان COIN به ریزش خود ادامه داده است و در زمان نگارش این مقاله به 72.97 دلار رسیده است.

بر اساس بروشور اولیه 5 اکتبر SEC تشکیل پرونده، در صورت تایید، Tuttle Capital Management یک ETF کوتاه به نام ETF Cramer معکوس (SJIM) و یک ETF طولانی به نام Long Cramer ETF (LJIM) راه اندازی می کند.

این شرکت در پرونده اشاره می‌کند که هدف سرمایه‌گذاری ارائه نتایج سرمایه‌گذاری است که «تقریباً برخلاف نتایج سرمایه‌گذاری‌های توصیه شده توسط شخصیت تلویزیونی جیم کرامر، قبل از هزینه‌ها و هزینه‌ها باشد».

برای انتخاب وزن هر ETF، Tuttle Capital Management اساساً موضع مخالف هر آنچه را که کرامر به طور عمومی در CNBC یا توییتر انتخاب می‌کند، اتخاذ می‌کند، با این حال، صرفاً مبتنی بر سهام خواهد بود و نه دارایی‌های ارز دیجیتال شده.

در این پرونده آمده است: «در شرایط عادی، حداقل 80 درصد از سرمایه گذاری های صندوق در معکوس اوراق بهادار ذکر شده توسط کرامر سرمایه گذاری می شود.

علیرغم تازگی و پوچ بودن پرونده، اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF بلومبرگ، از این اقدام غافلگیر نشد و در توییتر تاکید کرد که چنین چیزی را در فوریه پیش بینی کرده بود:

ما در واقع در ماه فوریه درباره نحوه ثبت ETF Inverse Cramer در برخی موارد نوشتیم. با توجه به برخی از مواردی که با ETF ها امتحان شده است، اینطور نیست [a] کشش بزرگ و ETFهای مرتبط با شخصیت‌های بزرگ که بی‌سابقه نیستند، مثلاً $SARK $TSLQ.”

معامله‌گران منفرد قبلاً روش مشابهی را امتحان کرده‌اند، با گزارش کوین تلگراف در ماه اوت معامله گر ارز دیجیتال معروف توییتر AIgod سبد “Inverse Cramer” خود را در عرض یک ماه دو برابر کرده بود و به بیش از 100000 دلار صرفاً از طریق معامله بر خلاف نکات Cramer رسیده بود.

ETF های منحصر به فرد Tuttle Capital

این نوع بازی چیز جدیدی از مدیریت سرمایه تاتل نیست. این شرکت قبلاً در اواخر سال گذشته با راه‌اندازی یک ETF معکوس در بورس نزدک به نام ETF سرمایه کوتاه سرمایه لاک پشت (SARK) سر و صدای زیادی به پا کرد.

مربوط: نتیجه این است: جیم کرامر از CNBC می‌گوید ارز دیجیتال «ارزش واقعی ندارد»

در چه مدیر عامل شرکت تاتل کپیتال مت تاتل شرح داده شده در ماه نوامبر، به عنوان چیزی که “قبلاً هرگز انجام نشده است”، هدف SARK شرط بندی در برابر ETF نوآوری ARK (ARKK) از سرمایه گذاری کتی وود است.

بنابراین اگر ARKK یک درصد کاهش داشته باشد، ما حدود یک درصد افزایش خواهیم داشت و اگر [ARKK] یک درصد افزایش یافته است، ما حدود یک درصد کاهش خواهیم داشت.» او گفت.

شایان ذکر است، از زمان عرضه در 9 نوامبر، SARK بر اساس داده‌های Yahoo Finance 83.1 درصد رشد داشته است، که با توجه به فضای سرمایه‌گذاری نزولی در سال 2022 ممکن است تعجب‌آور نباشد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس