Cardano (ADA) پس از رسیدن به بالاترین رکورد جدید به بالای 3 دلار، طی سال گذشته به میزان قابل توجهی کاهش قیمت داشته است. دارایی دیجیتال بیش از 86 درصد از این ارزش بی‌سابقه کاهش یافته و در زمان نگارش این مقاله به بالای 0.4 دلار رسیده است، به نظر می‌رسد که دارایی دیجیتال به پایین‌ترین حد خود رسیده است. با این حال، پیتر برانت، تاجر متخصص می‌گوید که وضعیت بدتر هنوز برای دارایی دیجیتال تمام نشده است و باید انتظار کاهش بیشتر قیمت را داشت.

ADA 50 درصد کاهش می یابد

پیتر برانت، تحلیلگر، به شیوه واقعی نمودار، در توییتر نموداری را منتشر کرد که سطوح فنی مهم برای دارایی دیجیتال را مشخص می کرد. او اشاره می کند که دارایی دیجیتال در حال شکل گیری چیزی بود که به عنوان “مثلث نزولی کلاسیک” شناخته می شود. برانت بیان می کند که این امر به کاهش احتمالی دارایی دیجیتال در آینده اشاره دارد.

به گفته تحلیلگران، این می تواند منجر به کاهش قیمت Cardano (ADA) به زیر 0.25 دلار شود. اکنون، با توجه به قیمت فعلی ADA، به این معنی است که قیمت دارایی دیجیتال باید 50 درصد دیگر از این نقطه کاهش یابد. علاوه بر این، قیمت ADA را بیش از 90 درصد زیر قیمت بالاترین تاریخ خود قرار می دهد. رقم عجیبی نیست، زیرا ارزهای دیجیتال در بازار نزولی ارزش بیشتری از دست می دهند.

اما جالب توجه است که برانت اضافه کرد که با وجود این پیش‌بینی قیمت، قصد کوتاهی آلت‌کوین را نداشت. دلیل او برای این موضوع این بود که او “شیت کوین” را کوتاه نکرد و به هشتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار به عنوان یک شیت کوین اشاره کرد.

ADA price trending at $0.43 | Source: ADAUSD on TradingView.com

آیا کاردانو این پیش بینی را دنبال خواهد کرد؟

در تحلیل پیتر برانت، او خاطرنشان می کند که پیروی از نمودارها همیشه کارساز نیست، اما گاهی اوقات کار می کنند. برای سرمایه گذاران، این بدان معناست که در صورتی که پیش بینی درست باشد، باید برای بدترین سناریو آماده شوند. با این حال، همه با پیش بینی تحلیلگر برای دارایی دیجیتال موافق نبودند.

یکی دیگر از کاربران توییتر که توسط @eenmakkie استفاده می‌کند، برای مقابله با تحلیل برندز به پاسخ‌ها پاسخ داد. آنها توضیح که در حالی که قیمت ADA به زیر 0.35 دلار ممکن است، کاهش به زیر 0.25 دلار ممکن نیست مگر اینکه قیمت بیت کوین به زیر 16000 دلار برسد.

این یک پیش‌بینی دور از ذهن نیست، زیرا آلت‌کوین‌ها تمایل دارند حرکت‌های قیمت بیت‌کوین را از نزدیک دنبال کنند و منعکس کنند. اگر بیت کوین 10 تا 20 درصد دیگر سقوط کند و به پایین تر از 17600 دلار در چرخه قبلی خود بیفتد، آنگاه بازار کریپتو ممکن است به ضرر بیشتری نگاه کند.

با این وجود، به نظر می‌رسد که ADA در حال حاضر با وجود شاخص‌های فنی که همگی به عملکرد نزولی برای دارایی دیجیتال اشاره می‌کنند، بالاتر از 0.4 دلار است. اما اگر نتواند سطح حمایت 0.42 دلار را حفظ کند، احتمال قوی تری برای زیر 0.35 دلار خواهد بود.

Featured image from Cardano Feed, chart from TradingView.com

دنبال کردن بهترین Owie در توییتر برای بینش های بازار، به روز رسانی ها، و گاه به گاه توییت های خنده دار…

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر