بازی Web3 هنوز تا پذیرش رایج فاصله دارد: نظرسنجی

در یک نظرسنجی که توسط Coda Labs انجام شد، از 6921 نفر از پنج کشور یک سری سوال پرسیده شد تا درک آنها از بازی های ارز دیجیتال، NFT و وب 3 مشخص شود.

یک جدید نظر سنجی به سفارش ارائه دهنده سرگرمی های بلاک چین Coda Labs نشان می دهد که با وجود مقدار زیادی پول وارد بازی Web3 شد، گیمرهای سنتی هنوز با ارز دیجیتال یا NFT ها آشنا نشده اند و علاقه چندانی به بازی های Web3 ندارند.

طبق این نظرسنجی، گیمرها به موانع عملی به‌عنوان دلیل اصلی دوری از بازی‌های Web3 اشاره کردند، چرا که گیمرها اغلب نمی‌دانند چگونه ممکن است کار کنند و کیف پول بلاک‌چینی ندارند.

این نظرسنجی نشان داد که تنها 12 درصد از گیمرهای غیرکریپتو بازی های Web3 را امتحان کرده اند، در حالی که فقط 15 درصد از کسانی که هنوز امتحان نکرده اند، علاقه مند به انجام این کار در آینده هستند.

این نظرسنجی به بازی برای کسب درآمد (P2E) به‌عنوان شناخته‌شده‌ترین واژه مرتبط با بازی‌های Web3 و درآمدهای ارز دیجیتال به‌عنوان رایج‌ترین برتری درک شده از بازی‌های آن‌ها اشاره کرد.

هنگامی که این دو عامل در کنار هم در نظر گرفته شوند، یافته ها آنچه را که بسیاری از آنها تقویت می کند بازیگران صنعت گفته اند اخیراً – که گیمرها بیشتر به انجام یک “بازی سرگرم کننده” علاقه مند هستند تا توکنومیک های مرتبط با بسیاری از بازی های Web3.

درک پاسخ دهندگان از چالش های اصلی مرتبط با بازی های Web3. منبع: Coda Labs.

داده‌های نظرسنجی نشان می‌دهد کسانی که بازی‌های Web3 را بازی کرده‌اند، در نهایت نسبت به آن‌ها مثبت بوده‌اند، به طوری که گیمرهای سنتی امتیاز ۷.۱ از ده را به آن‌ها می‌دهند، در حالی که گیمرهایی که در فضای کریپتو آماده ی هستند به آن‌ها امتیاز ۸.۳ داده‌اند.

کوین شائو، رئیس اجرایی اتحادیه بازی‌های بلاک چین (ABGA) هفته گذشته با کوین تلگراف صحبت کرد و گفت که تمرکز بر جنبه P2E و NFT بازی‌های بلاک چین ممکن است همان چیزی باشد که جلوگیری از پذیرش جریان اصلی از GameFi.

Shao معتقد است انتشار عناوین “triple-A” مانند Phantom Galaxies و Big Time می‌تواند به تغییر دیدگاه گیمرها از بازی‌های Web3 از ویژگی‌های P2E و افرادی که به دنبال بازی‌های صرفاً برای سرگرمی هستند، تغییر دهد.

مربوط: گیمرهای بلاک چین با تلاش کاربران برای «انباشته کردن ارز های دیجیتال» – DappRadar، افزایش می‌یابند

این نظرسنجی که در سراسر ژوئن 2022 انجام شد، پاسخ هایی را از 6921 نفر در پنج کشور مختلف مشاهده کرد.

برای واجد شرایط بودن برای شرکت در نظرسنجی، پاسخ دهنده باید حداقل دو بار در ماه بازی های ویدیویی انجام دهد، از کیف پول ارز دیجیتال استفاده کرده باشد، از طریق یک صرافی غیرمتمرکز معامله کرده باشد، یا یک NFT در 30 روز گذشته معامله کند.

این نظرسنجی توسط پلتفرم ایجاد داده WALR، که یک سازمان عضو انجمن تحقیقات بازار است و با کد رفتار آن مطابقت دارد، انجام شد.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس