پس از انتشار یک پست وبلاگی در مورد کاستی های بیت کوین توسط بانک مرکزی اروپا، جامعه کریپتو در توییتر نظرات خود را برای دفاع از این ارز دیجیتال منتشر کرد.

بانک مرکزی اروپا بیت کوین را منفجر می کند - جامعه پاسخ می دهد


با توجه به ریزش اخیر FTX و رسوایی نقدینگی، قانونگذاران اتحادیه اروپا به سایر قانونگذاران جهانی پیوسته اند. برای دستورالعمل های واضح تر فشار بیاورید و مقررات مربوط به ارز های دیجیتال

بانک مرکزی اروپا (ECB) یک پست وبلاگی با عنوان “آخرین موضع بیت کوین” در 30 نوامبر منتشر کرد که خلاصه ای از زندگی مالی بیت کوین را نشان می داد.بیت کوین) در میان نوسانات قیمت فعلی. با این حال، به جای ترسیم کل تصویر، که شامل بالا و پایین شدن طول عمر ارز دیجیتال تا کنون می شود، تنها کاستی های آن را به تصویر کشیده است.

این مقاله که توسط اولریش بیندسیل و یورگن شاف، مدیر کل و مشاور بانک مرکزی اروپا نوشته شده است، می گوید که ارز دیجیتال در مسیر بی ربطی قرار دارد.

همچنین ادعا کرد که بیت کوین به سختی برای تراکنش های حقوقی استفاده می شود و توجه نظارتی که در حال حاضر از سوی قانون گذاران در سراسر جهان دریافت می کند، می تواند “به عنوان تاییدیه” اشتباه درک شود. علاوه بر این، به بانک‌ها در مورد تعامل با ارز دیجیتال هشدار داد زیرا می‌تواند اعتبار آنها را لکه‌دار کند.

در توییتر، این سازمان توییت کرد که هرگونه تثبیت قیمت ممکن است در حال حاضر BTC رخ دهد، به طور مصنوعی القا خواهد شد:

با این حال، در جایی که تهمت های ارز دیجیتال توسط موسسات مالی سنتی و متمرکز وجود دارد، جامعه کریپتو نیز آماده پاسخگویی برای رد کردن و دفاع از دارایی های خود است.

این توییت به تنهایی از سوی بانک مرکزی اروپا صدها پاسخ دریافت کرد و جامعه کریپتو ادعاهای موجود در مقاله را بررسی کرد و پیشینه نویسندگان آن را برجسته کرد.

یکی از کامنت‌گذاران در مورد پس‌زمینه Bindseil توییت کرد و به تضاد منافع احتمالی اشاره کرد، زیرا او مقالات مختلفی را در این مورد نوشته است. ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) و موارد استفاده از آنها

کاربر دیگری گفت، در حالی که آنها سعی کردند آن را با ذهن باز بخوانند، ادعاهای روزنامه مبنی بر عدم استفاده از بیت کوین برای معاملات قانونی و “فعالیت غیرقانونی” قدیمی بود.

دیگران با میم آزمایش شده و واقعی “BTC مرده است” پاسخ دادند در حالی که هنوز ارزش دیگری را در حال افزایش بودند. برخی حتی به دسامبر 2021 بازگشتند تا به پیش بینی های نادرست بانک مرکزی اروپا اشاره کنند. تورم در سال 2022 کاهش می یابد.

در همین راستا، کاهش ارزش یورو نیز به عنوان یک ترسیم شد مقایسه در بسیاری از پاسخ های جامعه

مربوط: تحلیلگران بر این باورند که شکست FTX مالکیت بیت کوین را به بالاترین حد خود افزایش می دهد

در همین حال، مبادلات ارز دیجیتال همچنان در سراسر اتحادیه اروپا گسترش می یابد، با Bitpanda اخیراً مجوز کریپتو را دریافت کرده است در آلمان و جوزا در حال گرفتن چراغ سبز هم در ایتالیا و هم در یونان

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو 2022

لینک منبع خبر