مرکز بالقوه استخراج بیت کوین ، با استفاده از انرژی های تجدیدپذیر ، می تواند به بزرگترین تاسیسات مشابه در استرالیا تبدیل شود.

گفته می شود که شرکت Mawson Infrastructure Group در فهرست نزدک همکاری خود را با Quinbrook Infrastructure Partners برای راه اندازی یکی از بزرگترین عملیات استخراج بیت کوین در استرالیا آغاز کرد. این شهر در شهر ساحلی – بایرون بی – واقع شده و 100٪ از انرژی تجدیدپذیر استفاده خواهد کرد.

هدف استرالیا استخراج Green BTC است

بایرون بی علاوه بر اینکه یکی از نقاط مهم گردشگری در استرالیا است ، می تواند به مرکز استخراج بیت کوین این کشور نیز تبدیل شود. در گزارش اخیر آمده است که این تسهیلات جدید ، به لطف گروه زیرساختی Mawson ، روز آینده را نشان می دهد و 0.4 exahash به استخراج ارزهای رمزنگاری شده جهانی اضافه می کند.

شرکای Quinbrook Infrastructure – یک شرکت خصوصی در ایالات متحده که در ابتکارات کم کربن و سبز سرمایه گذاری می کند – از انرژی های تجدیدپذیر برای معدن استفاده خواهد کرد.

“این در معامله مهم بود ، زیرا ما مایل بودیم این محدودیت را در زمان بار اوج شبکه انجام دهیم. توانایی ما برای روشن و خاموش کردن هزینه های کلی برق را کاهش می دهد و به ما این امکان را می دهد که در زمان مناسب برق بیشتری را به شبکه وصل کنیم. ” – توضیح داد جیمز منینگ – مدیر اجرایی زیرساخت Mawson.

جالب است که این خبر چند روز پس از آن مطرح شد که کمیته سنا در استرالیا به عنوان مرکز فناوری و مالی (ATFC) پیشنهاد داد که استخراج کنندگان محلی بیت کوین در صورت استفاده از انرژی تجدیدپذیر باید 10 درصد تخفیف مالیاتی دریافت کنند.

منینگ اضافه کرد که شرکت او به تازگی 4000 استخراج کننده دیگر بیت کوین ASIC (Circuit-Integrated-Application-Specific Circuit) خریداری کرده است. این سرمایه گذاری باید تا 11.7 درصد تا اواسط سال 2022 ظرفیت عملیاتی را افزایش دهد. به این ترتیب ، مدیر ارشد بلندپروازی های خود را برای گسترش دامنه گروه زیرساخت Mawson در سراسر بقیه قاره پنهان نکرد:

استرالیا برای Crypto باز می شود

همانطور که CryptoPotato هفته گذشته گزارش داد ، ATFC توصیه کرد که ملت باید مقررات مطلوبی مانند تخفیف مالیاتی برای معاملات دارایی های دیجیتالی را وضع کند و یک رژیم مجوز برای مبادلات برای تشویق توسعه صنعت ایجاد کند.

سناتور اندرو براگ – رئیس کمیته – اشاره کرد که اگر استرالیا یک چارچوب رمزنگاری جامع را اجرا کند ، می تواند با کشورهای پیشرو مانند ایالات متحده ، سنگاپور و انگلستان رقابت کند.(این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذک شده بود و مسئولیت ان باتریگرویو نمی باشد.)

منبع