شبکه آزمایشی زیرساخت پیشنهادی Web3 – ساخته شده توسط تیم اصلی BNB Chain – توسط تیم‌های توسعه‌دهنده انجمن از خدمات وب آمازون، NodeReal و Blockdaemon پشتیبانی می‌شود.

بایننس با BNB Greenfield به فضای ذخیره سازی غیرمتمرکز Web3 می پردازد


BNB Chain، یک پلتفرم بلاک چین که توسط صرافی ارز دیجیتال بایننس راه‌اندازی شد، علاقه خود را به ایجاد یک زیرساخت Web3 مبتنی بر بلاک چین در وایت پیپر جدید BNB Greenfield نشان داد.

کاغذ سفید آن را به عنوان یک زیرساخت ذخیره سازی غیرمتمرکز در زنجیره BNB توضیح می دهد که به کاربران و برنامه های غیرمتمرکز (DApps) مالکیت کامل داده ها موارد استفاده بالقوه شامل میزبانی وب سایت، فضای ابری شخصی و ذخیره سازی داده، انتشار و غیره است

شبکه آزمایشی زیرساخت پیشنهادی Web3 – ساخته شده توسط تیم اصلی BNB Chain – توسط تیم‌های توسعه‌دهنده انجمن از خدمات وب آمازون، NodeReal و Blockdaemon پشتیبانی می‌شود. BNB Greenfield به عنوان یک سیستم ذخیره سازی غیرمتمرکز با ثبیت قراردادهای هوشمند برای برنامه های کاربردی Web3 ساخته می شود که از BNB (BNB) توکن (که قبلاً بایننس کوین شناخته می شد).

ویکتور جنین، معمار ارشد راه حل در زنجیره BNB، با به اشتراک گذاشتن انگیزه پشت ابتکار پیش رو، قصد ایجاد یک موضوع جدید برای مالکیت و کاربرد داده ها را آشکار کرد و افزود:

«BNB Greenfield فرصت‌های کاربردی و مالی برای داده‌هایی که در ذخیره‌سازی هستند ایجاد می‌کند و همچنین قابلیت برنامه‌ریزی را برای مالکیت داده‌ها به ارمغان می‌آورد».

کاربرانی که دارای توکن های BNB و آدرس زنجیره ای BNB هستند، می توانند داده ها را در BNB Greenfield ذخیره کنند، مشابه سرویس های ذخیره سازی ابری Web2 مانند DropBox. سایر قابلیت ها شامل استقرار وب سایت ها و ذخیره داده های تاریخی است.

سیستم نیز استفاده خواهد کرد توکن های غیرقابل تعویض (NFT) در ارتباط با قراردادهای هوشمند برای مدیریت مالکیت و اجازه خواندن داده های موجود. در باطن، BNB Chain برای ذخیره ابرداده های ذخیره سازی استفاده خواهد شد، در حالی که ارائه دهندگان ذخیره سازی شخص ثالث مسئول ذخیره داده ها خواهند بود.

مربوط: Binance برخی از حساب‌ها را در میان پرونده Bitzlato مسدود می‌کند: “وجوه امن هستند”

آرزوی مداوم بایننس برای توسعه محصول اخیراً منجر به مشارکت Mastercard برای راه اندازی یک کارت ارز دیجیتال پیش پرداخت در آمریکای لاتین شد.

در 30 ژانویه، صرافی کریپتو راه اندازی کارت بایننس در برزیل را که توسط Dock، یک موسسه پرداخت تحت نظارت بانک مرکزی صادر شده بود، اعلام کرد.

این کارت امکان تبدیل بلادرنگ 14 دارایی دیجیتالی فیات-کریپتو با مزایایی شامل تا 8 درصد وجه نقد در ارزهای دیجیتال در خریدهای واجد شرایط و کارمزد صفر برای برخی برداشت‌های خودپرداز را فراهم می‌کند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر