FTX و طرف‌های تحت‌تأثیر از دادگاه درخواست کرده‌اند تا نزدیک‌ترین مشاوران Sam Bankman-Fried را وادار به ارائه اسناد و اطلاعات برای تحقیقات در حال انجام کنند.

بدهکاران FTX به دنبال احضاریه برای حلقه داخلی سام بنکمن-فرید هستند


یک حرکت ثبت شد در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده برای ناحیه دلاور به دنبال به دست آوردن اطلاعات ارزشمند از افرادی مانند گابریل بنکمن-فرید و باربارا فرید، برادر و مادر بنیانگذار FTX است.

بر اساس این پرونده، FTX و بدهکاران آن در حال تعقیب دارایی های دارایی متعلق به شرکت و سرمایه گذاران هستند. با این حال، همه حلقه های داخلی بانکمن-فرید با درخواست اطلاعات پاسخ نداده اند. این پرونده نشان داد که نمایندگان قانونی Zhe “Constance” Wang، مدیر عامل بازرگانی FTX، و پدر سام، جوزف بانکمن، تنها طرف هایی هستند که با اشتراک گذاری اطلاعات موافقت کرده اند.

پس از تشکیل پرونده ورشکستگی، FTX و بدهکاران آن برای یافتن و ایمن سازی دارایی ها تلاش کرده اند تا ظاهری از پاسخگویی را ارائه دهند و ارزش دارایی های سهامداران را حفظ کنند. اما، همانطور که قبلا گزارش شده است توسط Cointelegraph، مدیریت اصلی FTX کنترل‌های امنیتی و نگهداری ضعیفی داشت که تلاش‌های برگشت را تشدید کرده است.

این پرونده همچنین مدیر عامل سابق FTX را هدف قرار می دهد و با اشاره به وعده های عمومی برای “کمک به مشتریان” و “توضیح آنچه اتفاق افتاده است” در رسانه های اجتماعی به عنوان خدمات لبی با توجه به عدم تمایل او به کمک داوطلبانه در روند ورشکستگی استناد می کند.

با این حال، علی‌رغم این اظهارات، آقای ساموئل بنکمن-فرید به درخواست‌ها پاسخ نداده و به صورت داوطلبانه با آنها موافقت نکرده است. در نتیجه احضاریه قانونی لازم است.»

Bankman-Fried تنها شخص داخلی FTX نیست که درخواست همکاری را الزامی نکرده است. گری وانگ، مدیر ارشد فناوری سابق گروه FTX و کارولین الیسون، مدیر ارشد اجرایی Alameda Research، درخواست‌های اطلاعات را رد کردند، در حالی که باربارا فرید به طور کلی درخواست‌ها را نادیده گرفت.

بنیانگذاران گروه FTX، نیشاد سینگ و گابریل بنکمن-فرید، تا به امروز هیچ “تعامل معناداری” یا پاسخی برای همکاری با روند ورشکستگی در حال انجام ارائه نکرده اند.

احضاریه ای که به دنبال به دست آوردن اطلاعات بیشتر از بانکمن-فرید و مشاورانش است، برای کمک به برگشت «دارایی های ملکی اضافی» که در پیش از فروپاشی FTX منتقل شده اند، تبلیغ می شود.

این پرونده همچنین استدلال می‌کند که دادگاه‌ها به طور معمول به مدیران و مشاوران سابق دستور می‌دهند که در پرونده‌های ورشکستگی اطلاعات تهیه کنند و اقدامات مشابهی باید در مورد شکست FTX انجام شود.

در حالی که روند ورشکستگی ادامه دارد، FTX و طرف‌های تحت‌تأثیر درخواست احضاریه برای اطلاعات و اسناد از بستگان نزدیک مدیرعامل سابق سام بنکمن-فرید کرده‌اند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر