پیش‌بینی می‌شود که ارزش برنامه‌های پیام‌رسان دیجیتال مبتنی بر بلاک چین در هفت سال آینده با نرخ رشد ترکیبی 43.6 درصدی سالانه افزایش پیدا کند.

برنامه های فوری بلاک چین تا سال 2030 بیش از نیم میلیارد دلار ارزش گذاری خواهند داشت


بلاک چین موارد استفاده همچنان ظاهر می شوند همانطور که فناوری در دسترس تر می شود. در مورد موارد استفاده شناخته شده، مانند برنامه های پیام رسانی مبتنی بر بلاک چین، پذیرش انبوه در افق است.

بر اساس گزارش جدیدی از Grand View Research، پیش‌بینی می‌شود که اندازه بازار جهانی برنامه‌های پیام‌رسانی بلاک چین تا سال 2030 به ارزش 536.5 میلیون دلار برسد. این گزارش که در 1 فوریه منتشر شد، این را به عنوان نرخ رشد ترکیبی سالانه 43.6 درصدی در هفتم نشان می‌دهد. – بازه زمانی سال

در سال 2021، ارزش بازار برای برنامه های پیام رسانی بلاک چین حدود 22.2 میلیون دلار بود. در آن زمان، آمریکای شمالی بر بازار تسلط داشت و با بیش از 29 درصد از درآمد جهانی، بیشترین سهم را به خود اختصاص داد.

با این حال، در طول دوره پیش‌بینی، پیش‌بینی می‌شود که منطقه آسیا و اقیانوسیه رشد سریعی را در بازار برنامه‌های پیام‌رسانی بلاک چین ثبت کند.

این گزارش افزایش نگرانی‌ها در مورد حفظ حریم خصوصی و امنیت را به عنوان دلایل اصلی استفاده کاربران از برنامه‌های پیام‌رسانی مبتنی بر بلاک چین در پلتفرم‌های پیام‌رسان سنتی برجسته می‌کند. پیام‌رسانی بلاک‌چین معمولاً به صورت سرتاسر رمزگذاری شده است و هیچ ارائه‌دهنده خدماتی برای فرآیند ارسال پیام ضروری نیست.

مربوط: کیت کومیتو در مورد مزایای فناوری بلاک چین و عدم تمرکز در تحقیقات طول عمر

در 1 فوریه، نسخه غیرمتمرکز جدید توییتر، به نام Damus، در اپ استور اپل به صورت زنده منتشر شد. این برنامه پیش از موعد به عنوان “قاتل توییتر” نامیده می شود و توسط “شبکه اجتماعی که شما کنترل می کنید” ارائه می شود.

سرویس‌های پیام‌رسان جایگزین موجود در حال حاضر بازی خود را از نظر تمرکززدایی افزایش داده‌اند. در 8 دسامبر تلگرام اعلام کرد که به حساب های بدون سیم اجازه می دهد از طریق استفاده از اعداد آنون بلاک چین. این موضوع حدود یک هفته پس از آن صورت گرفت که پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، گفت این برنامه روی مجموعه ای از ابزارهای غیرمتمرکز جدید کار می کند برای مبارزه با سوء استفاده از قدرت

رواج بلاک چین را می توان در صنایع دیگر مانند صنعت خودرو نیز مشاهده کرد. در 1 فوریه تویوتا اعلام کرد که می خواهد موارد استفاده از بلاک چین را بررسی کند از طریق هکاتون DAO برای وضعیت عملیات.

چند روز قبل، اداره وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا این را فاش کرد قصد دارد از تزوس استفاده کند، یک بلاک چین خصوصی برای دیجیتالی کردن سیستم مدیریت عنوان خودرو در ایالت.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
کتاب های بازار مالی

لینک منبع خبر