را بنیاد اتریوم پس از تراکنش اخیر خود که میلیون ها نفر را شامل می شود، دوباره در اخبار منتشر شده است توکن های اتریوم (ETH).. تراکنش‌های اتریوم این سازمان غیرانتفاعی با توجه به تأثیری که معمولاً روی دومین ارز دیجیتال بزرگ دارند، همیشه قابل توجه است.

بنیاد اتریوم 64.4 میلیون دلار ارزش اتریوم را انتقال می دهد

کالین وو، روزنامه نگار ارز دیجیتال در X (توئیتر سابق) فاش شد پست که یک کیف پول (0x8e…D052) مرتبط با بنیاد اتریوم، 18089 ETH (64.4 میلیون دلار) را به یک آدرس جدید (0x87…D812) منتقل کرده است. داده های روی زنجیره نشان می دهد که آدرس جدید هنوز این وجوه را منتقل نکرده است و دارایی های ETH هنوز در بازار تخلیه نشده است.

خواندن مرتبط

تراکنش‌های مربوط به بنیاد اتریوم همیشه نگران‌کننده هستند، زیرا این سازمان غیرانتفاعی شهرت دارد فروش در بالای صفحه. به این ترتیب، با توجه به اینکه فروش بالقوه این توکن‌ها می‌تواند به این معنا باشد که بنیاد اتریوم دوباره به دنبال گرفتن اتریوم در صدر است، باید به تراکنش این وجوه توجه داشت.

شایان ذکر است که بنیاد اتریوم در حال حاضر بیش از 1700 ETH فروخته شد از آغاز سال 2024 با پلت فرم تجزیه و تحلیل زنجیره ای SpotOnChainبا اشاره به اینکه این معاملات همیشه پیش از افت قیمت اتفاق افتاده است. بنابراین، کاهش قیمت بالقوه اگر این 18089 ETH در نهایت فروخته شود، یک احتمال بزرگ است.

علیرغم این پیشرفت، چشم انداز اتریوم بسیار صعودی است، به خصوص با اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ. بیان می کند انتظار می‌رود که این وجوه باعث افزایش قابل توجهی برای دومین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار شود، با کارشناسان ارزهای دیجیتال مانند Ash کریپتو پیش‌بینی می‌شود که اتریوم به لطف این ETF‌های Spot Ethereum می‌تواند تا 10000 دلار افزایش یابد.

ETH به 10,000 دلار “نامتقارن ترین شرط” است

تحلیلگر و معامله گر کریپتو تایلر دوردن اشاره کرد که نامتقارن ترین شرط در کریپتو امروز ETH است که به 10000 دلار می رسد. او همچنین برجسته کرد نمودار اتریوم در برابر بیت کوین و پیشنهاد کرد که ETH برای آن حرکت بزرگ آماده است، با توجه به اینکه به مدت هشت ماه به صورت جانبی معامله شده است.

منبع: X

تحلیلگر نیز پیشنهادی که ETF های اتریوم را مشخص کنید نقش بزرگی در افزایش اتریوم به این سطح قیمت خواهد داشت. او اظهار داشت که وال استریت برای به دست آوردن آن تلاش زیادی کرده است ETF های اتریوم را مشخص کنید تایید شده است و آنها اطمینان حاصل می کنند که از ETH درآمد کسب می کنند و قیمت آن را افزایش می دهند.

خواندن مرتبط

در همین حال، دوردن جسورانه ادعا کرد این پول از اکوسیستم سولانا خارج می شود و به اتریوم می چرخد. او ادعا کرد که سولانا “شخصیت اصلی و محرک نقدینگی” خود را از دست داده است، به همین دلیل است که پول به ETH سرازیر می شود. جالب اینکه او ذکر شده که سلبریتی‌ها «آدم‌خواری» کرده‌اند، به همین دلیل است که او معتقد است که با انتقال پول از اتریوم به سولانا، چرخش سرمایه نمی‌تواند برعکس اتفاق بیفتد.

در زمان نگارش این مقاله، ETH در حدود 3500 دلار معامله می شود که در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است. داده ها از CoinMarketCap.

نمودار قیمت ETH از Tradingview.com (بنیاد اتریوم)
قیمت ETH پشتیبانی 3500 دلاری را حفظ می کند | منبع: ETHUSDT در Tradingview.com

تصویر برجسته از کریپتو Times، نمودار از Tradingview.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر