بنیانگذاران Ponzi Forsage به دلیل کلاهبرداری ارز دیجیتال 300 میلیون دلاری در دادگاه حاضر می شوند

  • SEC ایالات متحده 11 فرد را به دلیل ایجاد و ترویج یک طرح هرمی ارز دیجیتال تقلبی که در سال 2020 فعالیت می کرد، متهم کرده است.
  • Forsage بیش از 300 میلیون دلار از سرمایه گذاران خرده فروشی در سراسر جهان جمع آوری کرد.
  • این شرکت بیش از دو سال فعالیت کرد و دو دستور توقف و توقف علیه خود توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار فیلیپین و کمیسیونر اوراق بهادار و بیمه مونتانا را نادیده گرفت.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده 11 نفر را به دلیل ایجاد و ترویج Forsage، یک هرم ارز دیجیتال متقلبانه و طرح پونزی که در سال 2020 فعالیت می کرد، متهم کرده است.

این به روز رسانی در یک سند دادگاه در 1 آگوست 2022، جایی که رگولاتور ایالات متحده اتهامات هفتگانه ای را علیه بنیانگذاران طرح فورساژ که بیش از 300 میلیون دلار از سرمایه گذاران خرد در سراسر جهان جمع آوری کردند، ارائه کرد.

در ژانویه 2020، بنیانگذاران ولادیمیر اوخوتنیکوف، جین دو، میخائیل سرگئیف و سرگئی ماسلاکوف هرم آنلاین Forsage.io را ایجاد، اداره و نگهداری کردند که به میلیون‌ها سرمایه‌گذار خرد در ایالات متحده و جاهای دیگر اجازه داد تا از طریق قراردادهای هوشمند وارد معامله شوند. اتریوم، ترونو بلاک چین های بایننس.

در مقابل اتهامات SEC در کنار چهار بنیانگذار، سه مروج مستقر در ایالات متحده هستند که توسط بنیانگذاران برای حمایت از Forsage در وب سایت و پلتفرم های رسانه های اجتماعی و چندین عضو به اصطلاح کریپتو Crusaders، بزرگترین گروه تبلیغاتی برای این طرح، مشغول به کار هستند.

طبق عملیات طرح هرمی معمولی، فورسیج از دارایی های سرمایه گذاران جدید برای پرداخت به سرمایه گذاران قبلی استفاده می کرد. بیش از دو سال ادامه یافت و دو دستور توقف و توقف علیه خود را در سپتامبر 2020 توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار فیلیپین و کمیسیونر اوراق بهادار و بیمه مونتانا در مارس 2021 نادیده گرفت.

بخشی از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار این بود که بنیانگذاران “از طریق عرضه و فروش اوراق بهادار ثبت نشده وجوهی را از سرمایه گذاران خرد جمع آوری کردند” و در این رابطه، “سرمایه گذاران را کلاهبرداری کردند و بیشتر در اقداماتی که به عنوان یک کلاهبرداری یا فریب برای آن سرمایه گذاران عمل می کرد، شرکت کردند.”

این پرونده در حال حاضر در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای بخش شمالی ایلینویز شرقی است.

اخبار ارز دیجیتال
این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.

لینک منبع خبر