یکی از اعضای انجمن استدلال کرد که بهترین مورد استفاده از ارز دیجیتال هنوز این است که چگونه کریپتو یک سیستم پرداخت غیرمتمرکز و همتا به همتا را فراهم می کند که واسطه هایی مانند بانک ها را حذف می کند.

بهترین مورد استفاده از ارز دیجیتال چیست؟  پاسخ های جامعه


در حالی که ترس ها بازار کریپتو را به دلیل پروژه های بزرگ و شرکت ها ورشکستگی می کنند اعضای انجمن یکی پس از دیگری بهترین موارد استفاده از ارزهای دیجیتال را به جهان یادآوری می کنند.

در توییتر، تیم اجتماعی کوین‌تلگراف از جامعه خواست دیدگاه‌های خود را در مورد بهترین مورد استفاده از ارز دیجیتال به اشتراک بگذارند. از پرداخت‌ها و خود سرپرستی گرفته تا شفافیت و سرمایه‌گذاری، اعضای جامعه طیف وسیعی از پاسخ‌ها را ارائه کردند.

یکی از اعضای جامعه برجسته شده است استفاده از استیبل کوین ها مانند تتر (USDT) به عنوان روش های پرداخت ضمن اشاره به این که ارزهای دیجیتال دیگر می توانند به عنوان ابزار سرمایه گذاری استفاده شوند. از سوی دیگر، پاسخ دیگری آورده شده شفافیتی که کریپتو به ارمغان می آورد. جدا از اینها، یک پاسخ نیز مطرح کرد مفهوم پس انداز، خرج و حضانت شخصی که اخیراً بیشتر صحبت شد از زمان ریزش FTX

در ضمن یه جواب دیگه نوشت بهترین مورد استفاده هنوز این است که چگونه کریپتو یک مکانیسم تراکنش غیرمتمرکز و همتا به همتا را فراهم می کند که واسطه هایی مانند بانک ها را حذف می کند و به افراد بدون بانک اجازه می دهد به یک ابزار مالی دسترسی داشته باشند.

بر خلاف برخی از پاسخ ها، یکی از اعضای جامعه پاسخ داد که فضای کریپتو باید ابزارهای روزمره را هدف قرار دهد. به گفته این کاربر توییتر، مالی غیرمتمرکز (DeFi)، توکن های غیرقابل تعویض (NFT) و تجارت ممکن است پذیرش کریپتو را به سایر نقاط جهان منتقل نکند. این عضو انجمن خاطرنشان کرد که زمان آن رسیده است که اکوسیستم ارز دیجیتال ابزار خود را ارتقا دهد.

مربوط: آیا اتریوم هرگز از بیت کوین پیشی خواهد گرفت؟ جامعه ارز دیجیتال پاسخ می دهد

یکی دیگر از کاربران توییتر با تاکید بر اینکه پرداخت ها همچنان بهترین موارد استفاده از ارز دیجیتال هستند، احساسات قبلی را تکرار کرد. عضو انجمن همچنین به احتمال Dogecoin اشاره کرد (DOGE) بودن در توییتر پیاده سازی شده است به عنوان یک وسیله پرداخت در بستر اجتماعی.

در میان رکود بازارهای ارز دیجیتال، بسیاری از اعضای جامعه بر این باورند بیت کوین و کریپتو اینجا هستند تا بمانند. برخی استدلال می کنند که بحران فعلی FTX فقط یک رویداد قو سیاه است، در حالی که برخی دیگر ایمان بی پایان خود را به ارزهای دیجیتال تایید کردند.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو 2022

لینک منبع خبر