علیرغم حرکت نسبی ضعیف در بازار کریپتو از زمان رسیدن بیت کوین بالاترین رکورد جدید (ATH) در ماه مارس، بیت کوین، اتریوم و سولانا همچنان به بالاترین دارایی های سنتی خود ادامه دادند. از جمله طلا. این موضوع در گزارش اخیر برجسته شده است که نشان می‌دهد چگونه دارایی‌های کریپتو بهترین بازده را برای مدتی فراهم کرده‌اند.

بیت کوین، اتریوم و سولانا از دارایی های سنتی بهتر عمل می کنند

رائول پالیکی از بنیانگذاران مدیریت دارایی های عصر نمایی (EXPAAM)، آخرین به روز رسانی ماهانه شرکت سرمایه گذاری ارز دیجیتال را به اشتراک گذاشت که بازده سالانه تمام دارایی های اصلی را نشان می دهد.

خواندن مرتبط

بیت کوین، اتریوم و سولانا دارایی های سنتی با بازده سالانه 141%، 152% و 224% در صدر قرار گرفته اند. برای زمینه، NDX، بهترین رشته دارایی سنتی، دارای بازده سالانه 17٪ است.

منبع: x

به لطف این، این دارایی های ارز دیجیتال شده اند دارایی هایی با بهترین عملکرد در 11 سال از 14 سال گذشته این دارایی‌های دیجیتال همچنین امسال به دنبال عملکرد بهتر از دارایی‌های سنتی هستند، زیرا سودهای بالاتری از سال تا به امروز (YTD) دارند. داده‌های CoinMarketCap نشان می‌دهد که بیت‌کوین، اتریوم و سولانا در حال حاضر به ترتیب بیش از 67، 66 و 70 درصد سود YTD دارند.

از سوی دیگر، طلا، بهترین دارایی غیرکریپتو در سال جاری، سود YTD 13 درصدی دارد. NDX دارای سود YTD 10٪ است در حالی که SPY افزایش YTD 11٪ را ثبت کرده است. جالب است که در حالی که نوسان دارایی‌های کریپتو گاهی مورد انتقاد قرار گرفته است، این تا حد زیادی به عملکرد بهتر آنها نسبت به دارایی‌های سنتی کمک کرده است.

جورین تایمر، مدیر کلان جهانی در Fidelity Investments، قبلا برجسته شده است چگونه بیت کوین به ثبت بهترین پاداش ریسک از سال 2020 تاکنون ادامه داده است. او همچنین به نوسانات بالای بیت کوین اشاره کرد و اظهار داشت که کاهش های عظیم بیت کوین نیز با سودهای بزرگ همراه بوده است. همین را می توان در مورد توکن های کریپتو نیز گفت، به ویژه با توجه به اینکه توکنی مانند Solana که در اواخر سال 2022 به 10 دلار کاهش یافت، اکنون بالای 170 دلار معامله می شود.

سود بیشتر برای BTC، ETH، SOL

بیت کوین، اتریوم و سولانا انتظار می رود با توجه به اینکه بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر در یک وضعیت قرار دارد، با پیشروی سال، سودهای YTD بیشتری را ثبت کند گاو بازی. تحولات اخیر در بازار کریپتو نیز چشم انداز صعودی را برای این توکن های ارز دیجیتال نشان می دهد. یکی افزایش تقاضا برای ETF های بیت کوین را مشخص کنید. داده ها از Farside Investors نشان داد که این وجوه ورودی خالص 886.6 میلیون دلار را در 4 ژوئن ثبت کردند که بهترین روز آنها از مارس بوده است.

خواندن مرتبط

در همین حال، ETF های اتریوم را مشخص کنید انتظار می رود معاملات تا ماه جولای آغاز شود. تحلیلگران ارز دیجیتال دوست دارند مایکل ون دی پوپ پیش‌بینی می‌شود که این سرمایه‌ها می‌توانند باعث افزایش قابل توجهی برای اتریوم و سایر آلت‌کوین‌ها شوند. به نظر می رسد که “تابستان سولانا” نیز در افق باشد، با توکن کریپتو که نشانه هایی از روند صعودی سهموی قریب الوقوع را نشان می دهد.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین از سطح مقاومت 70000 دلار شکسته و در حدود 71000 دلار معامله می شود که تقریباً 3 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش یافته است. داده ها از CoinMarketCap.

نمودار قیمت بیت کوین از Tradingview.com (Solana Etheruem)
قیمت بیت کوین از 70000 دلار گذشت | منبع: BTCUSD در Tradingview.com

تصویر برجسته ایجاد شده با Dall.E، نمودار از Tradingview.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر