بازار کریپتو و بیت کوین پس از طی هفته ها طی مسیری نزولی، ناگهان وارد فاز دیگری شده اند. روزهای گذشته برای قیمت ها در بازار مساعد بوده است. تقریباً همه دارایی‌های ارز دیجیتال در حال حرکت‌های چشمگیر به سمت شمال هستند.

برای ارز دیجیتال اصلی، حرکت آن برای بازیابی ارزش قابل ستایش است. بیت کوین با افزایش سود به منطقه 20000 دلاری رسیده است. علاوه بر این، توکن در نهایت یک شمع روزانه را در سطح بحرانی بسته است.

همچنین آلت کوین ها با حرکت های مثبت در ساعات معاملاتی چند روز اخیر پیشرفت چشمگیری داشته اند.

بیت کوین شمع روزانه را بالای 20 هزار دلار می بندد

20 هزار دلار یکی از سطوح بحرانی بیت کوین است. طی چند هفته گذشته، بیت کوین به دلیل کشش نزولی قوی در بازار کریپتو، به زیر این رقم سقوط کرد. اما این دارایی ارز دیجیتال پیشرو به تدریج ارزش خود را در این هفته باز می گرداند.

بیت کوین سرانجام برای اولین بار از 17 سپتامبر یک شمع روزانه بالاتر از 20000 دلار را بسته است. این شاهکار جدید رمز را به طور مثبت تقویت می کند و برای چند ماه بین 18000 تا 24000 دلار در نوسان است. علاوه بر این، این موقعیت جدید بالاترین بسته روزانه بیت کوین در تقریبا 24 روز گذشته است.

این حرکت اخیر قیمت بسیاری از شرکت کنندگان را در فضای کریپتو تحریک کرده است. بسیاری در حال تماشای پایداری بیت کوین در این سطح هستند.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین در حدود 20247 دلار معامله می شود که نشان دهنده افزایش 0.44 درصدی در 24 ساعت گذشته است. ارزش بازار آن به 385.8 میلیارد دلار رسیده است. همچنین تسلط بیت کوین بر آلتکوین ها با افزایش 0.23 درصدی در روز گذشته در حدود 40.19 درصد است.

بیت کوین از مرز 20000 دلار گذشت BTCUSDT در Tradingview.com

اکثر آلت کوین ها با GMX به عنوان بهترین عملکرد به دست آمده اند

بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال نیز روند صعودی را احساس می‌کند. آلتکوین طی چند روز گذشته بازیابی ارزش مثبتی را نشان داده است.

بیشتر آلتکوین‌ها در رنگ سبز هستند، اگرچه برخی از آنها افزایش قابل توجهی در ارزش خود در روز گذشته نشان نداده‌اند. برای 10 دارایی ارز دیجیتال برتر بر اساس ارزش بازار، Dogecoin (DOGE) و Ripple (XRP) پیشتاز هستند. آنها حدود 6.2% و 3.6% افزایش را در مقادیر ثبت کردند.

GMX، توکن بومی ارز دیجیتال GMX، در 24 ساعت گذشته در بین آلت‌کوین‌ها بهترین عملکرد را داشته است. این توکن بیش از 30 درصد در ارزش خود افزایش یافت. در زمان انتشار حدود 55.27 دلار معامله می شود.

عملکرد GMX می تواند در ارتباط با اخیر باشد اعلامیه از Binance تا توکن را در منطقه نوآورانه خود فهرست کند. با این حال، EVMOS به عنوان بازنده اصلی ظاهر شد. این ارز دیجیتال در روز گذشته بیش از 4 درصد از دست داده است.

عملکرد چشمگیر همه ارزهای رمزپایه، مجموع سرمایه بازار را به 960.13 میلیارد دلار رساند. این رقم در 24 ساعت گذشته حدود 0.34 درصد افزایش را نشان می دهد.

Featured image from Pixabay and TradingView.com

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
آموزش تریدینگ ویو

لینک منبع خبر