بیت کوین با بدترین تثبیت شدن هفتگی از سال 2020 مواجه است زیرا قیمت بیت کوین با 19 هزار دلار کاهش می یابد

برای گاوهای بیت کوین چیزی برای لبخند زدن وجود ندارد زیرا کندل هفتگی تقریباً در همان مکان دو سال پیش به اتمام نزدیک می شود.

بیت کوین (بیت کوین) در 25 سپتامبر به کمترین میزان تثبیت شدن هفتگی خود از سال 2020 رسید، زیرا یک هفته آشفتگی کلان عوارض خود را به همراه داشت.

نمودار کندل 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp). منبع: TradingView

معامله گر برای «هفته مهم» بیت کوین آماده می شود

داده ها از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان داد که BTC/USD نزدیک به 19000 دلار معامله می شود و ساعاتی باقی مانده است تا روی کندل هفتگی کار کند.

در حالی که از آغاز هفته تنها 400 دلار کاهش یافته است، اما این ارز ارز خوش بینی اندکی به معامله گران ارائه کرد، زیرا این نگرانی وجود داشت که روزهای آتی به خونریزی در دارایی های ریسک ادامه دهد.

کل هفته در محدوده دوشنبه معامله شد. حساب تجاری محبوب کریپتو Yoddha به دنبال‌کنندگان توییتر گفت: تثبیت شدن هفتگی نزولی خواهد بود و مانند یک نوار پین به نظر می‌رسد. پست خلاصه.

همچنین در محدوده پایین تثبیت می شود. بنابراین قبل از گرفتن یک موقعیت، ابتدا به یک پرش نیاز دارید. هفته آینده مهم خواهد بود (بسته سه ماهه + تثبیت شدن ماهانه).

در همین حال، الکس کروگر، مفسر کلان، خاطرنشان کرد که تثبیت شدن بیت کوین در 19 سپتامبر، پایین ترین سطح بیت کوین در سال 2022 است.

او می گوید: «فکر کردن پایین تر از بالاتر نوشت در یک بحث توییتری

“بازپخش هفته CPI ژوئن در سهام، کریپتو پس از پرش عملکرد بهتری خواهد داشت، زیرا قدرت نسبی را نشان می دهد (خریداران نقطه سنگین در دو روز گذشته). حرکت قوی =/ روند صعودی چند هفته ای جدید.”

با این حال، اگر یک بازگشت مجدد در آخرین لحظه وارد نشود، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در مسیر دستیابی به دستاوردی حتی کمتر غبطه‌انگیز – پایین‌ترین تثبیت شدن آن از نوامبر 2020 است.

نمودار کندل 1 هفته ای بیت کوین/دلار (Bitstamp). منبع: TradingView

میشائل ون د پوپ، موسس و مدیر عامل شرکت تجاری Eight، اضافه کرد که نوسانات به جز تضمین هفته آینده به لطف محیط کلان ناپایدار.

دست در دست آن، شاخص دلار آمریکا (DXY) آماده دفاع از جدید شد اوج های بیست ساله هفته قبل – بیش از 113.2 و به قیمت چندین ارز اصلی فیات.

نمودار شمعی 1 هفته ای شاخص دلار آمریکا (DXY). منبع: TradingView

XRP تاج افزایش آلتکوین را می گیرد

در میان ده آلتکوین برتر، ضررهای هفته عمدتاً توسط اتر متحمل شده است.ETH)، اکنون 8 درصد کاهش یافته است زیرا تبلیغات در مورد Merge کم رنگ شده است.

مربوط: بزرگترین صندوق بیت کوین به تازگی به رکورد -35٪ تخفیف رسیده است – هشداری برای قیمت BTC؟

بزرگترین آلتکوین از نظر ارزش بازار در زمان نگارش این مقاله به 1300 دلار رسید که پایین‌ترین میزان از اواسط جولای است.

نمودار کندل 1 هفته ای اتریوم / دلار (Binance). منبع: TradingView

تنها نشانه ای که این روند را کاهش داد این بود XRP، که همچنان به رشد خود ادامه داد زیرا بازار به پیروزی در آن امیدوار بود نبرد دادگاه در حال انجام بین سرمایه گذار اصلی ریپل و تنظیم کننده های ایالات متحده.

نمودار کندل 1 هفته ای XRP/USD (Binance). منبع: TradingView

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات Cointelegraph.com نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است، شما باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهید.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس