بیت کوین تقریباً توسط ساتوشی ناکاموتو نت کوین نامیده شد که به داده های دامنه اشاره می کند

خرید دامنه تحت AnonymousSpeech حول جدول زمانی مشابه، ایجاد Netcoin.org را در 17 اوت 2008 نشان داد – درست یک روز قبل از ایجاد Bitcoin.org.

ایجاد یک نام خوب اغلب یکی از چالش برانگیزترین تصمیماتی است که باید هنگام راه اندازی یک سرویس یا کسب و کار جدید اتخاذ کنید. داده های تاریخی خرید نام دامنه نشان می دهد که ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین (بیت کوین) یک گزینه نامگذاری جایگزین در ذهن داشت که به کاغذ سفید نرسید.

Bitcoin.org، دامنه وب سایت مرتبط با بیت کوین اصلی، در 18 اوت 2008 تحت AnonymousSpeech، سرویسی در ژاپن ایجاد شد که به کاربران امکان می داد نام دامنه را به صورت ناشناس خریداری کنند. خرید دامنه تحت AnonymousSpeech حول جدول زمانی مشابه، ایجاد Netcoin.org را در 17 اوت 2008 نشان داد – درست یک روز قبل از ایجاد Bitcoin.org.

پس از تحقیقات بیشتر، قفل ارز دیجیتال یا واینبرگر تأیید کرد که هیچ محتوایی در دامنه Netcoin.org وجود ندارد “مگر اینکه بعداً توسط شخص دیگری خریداری شد.”

تصمیم به ماندن در بیت کوین ممکن است برای موفقیت آن بسیار مهم بوده باشد، زیرا بسیاری از اعضای جامعه کریپتو بر عدم علاقه خود به نام نت کوین تاکید کردند. اظهار داشت:

“جالبه. خوشحالم که آنها به بیت کوین چسبیده اند، به نظر خیلی بهتر است.

این یافته بیشتر به بیت کوین کمک می کند تا از افرادی که قبلاً ادعا می کردند ساتوشی ناکاموتو هستند فاصله بگیرد. دامنه Netcoin.org بعداً حذف شد و در سال 2010 مجدداً در یکی از شرکت های تابعه Web.com ثبت شد.

مربوط: تصمیم بیت کوین السالوادور: پیگیری پذیرش یک سال بعد

با وجود اسرار پشت ایجاد بیت کوین، این دارایی همچنان بر بازارهای مالی تسلط دارد. BitPay این مفهوم را همانطور که داده هایش نشان می دهد تأیید می کند بیت کوین ابزار اصلی پرداخت با وجود نوسانات شدید قیمت

مریک تئوبالد، معاون بازاریابی بیت‌پی در گفتگو با کوین تلگراف اظهار داشت که حجم فروش پرداخت‌های مبتنی بر بیت کوین در بیت‌پی در سه ماهه اول سال 2022 بالغ بر 52 درصد بوده است.

این مطلب صرفاً از منبع ، ترجمه شده و مسئولیت آن با تریگر ویو نمی باشد.
خرید اکانت تریدینگ ویو

لینک منبع خبر

سوال یا نظرت رو اینجا بنویس